Pergotime start mars 2013.
Ni som tagit pergotime flera gånger, kom äl alltid samma antal dagar efter sista tabletten?
Ni som tagit pergotime flera gånger, kom äl alltid samma antal dagar efter sista tabletten?
Tack för svar! Men jag menade om ni fick äl samma antal dagar efter varje pergokur. Jag har nu tagit min tredje kur, första gången fick jag pos äl test dag 7, andra dag 6. Nu har jag testat dag 5, 6 och 7 utan att få positivt svar. Orolig för att det kanske inte blev någon äl denna månad. Konstigt iom att jag hade äl varje månad innan jag började med pergotime.
Ni som hade äl innan ni fick pergotime - är det någon som inte fått det med pergotime sedan?
Vad härligt bohta! Grattis!
Nej, 6-7 dagar efter sista pergo-tabletten dvs dag 14 eller 15!
Grattis Sultanol!
Kul att så många plussat med pergo!
Jag är på tredje enkelkuren. Fick glad gubbe på äl testet idag, två dagar senare än förra månaden.
Är det någon som använder ProgesterAll kräm? Jag började med den denna månad. Får se om det ger resultat!
ProgesterAll innehåller progesteron som kroppen har naturligt, men det kan hända att man inte har tillräckligt. Jag testar det för att jag har kort lutealfas och även spottings, vilket kan göra att ägget inte hinner fästa ordentligt. ProgesterAll ska kunna förlänga lutealfasen. Dessutom sägs det kunna förhindra missfall, det är vanligt att man får progesteron vid IVF.
Jag beställde på www.femalebalanceshop.com men det sägs att vissa hälsokostbutiker har den.
botha, fick du några biverkningar?