• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Usch, känner mig så låg . Börjar känna att detta är inte värt mödan, all skada det gör att bli besviken gång på gång och känna att man måste ha sex även när man ej är sugen (för det funkar inte riktigt att ha sex en gång i veckan om man vill se resultat).
    Kanske är det bättre att bara acceptera att där blir inte fler och lägga all energi och kärlek på den jag har och sälja allt s har med bebis att göra. Vi bor trångt som vi gör så vi hade fått mer plats då.

2 jävla år har vi snart försökt! Orkar snart inte mer känner jag

• Poison82

Inte alls. Det du skriver är vad jag troligen skulle råda andra till men när det kommer till mig själv så blir jag blockerad och känner att det är nu eller aldrig!
    Känner mig så trött på det men vill inte heller skjuta upp det. Helt kluven!

Gå och prata med någon känns inte alls som min grej dessvärre

• Poison82

Åh, där är jag också. Varje person i min närhet som blir gravid undviker jag i högsta möjliga mån och jag kan inte glädjas åt dom. Jag faller ut i gråt och tycker allt är så jävla orättvist.
    Det är hemskt att vara sån men jag kan inte hjälpa det. Nu bara jag väntar på att våra gemensamma vänner som vi träffa på bb när våra barn föddes och sen dess umgåtts ska säga att dom ska ha en till. Jag är orolig för hur jag ska reagera, troligen kommer jag vilja undvika dom

• Poison82

Har tyvärr ingen aning loppan. Själv har jag inte alls fått kontroller mellan mina pergo kurer .

• Poison82

Har ingen aning. Visste inte att det var vanligt med kontroller förrän jag hamnade i denna tråden :/ . Men nu har jag tagit det för tredje och sista gången så ska vänta in mensen och sen ringa dit och försöka få bokat in en spolning

• Poison82

Sambons spermier är kollade och jag är kollad, vi har normala prover båda. Så jag hoppas ju verkligen att jag får min spolning nu för om nu proverna är bra så låter det ju som någon blockering

• Poison82

Kan inte heller hålla reda på vad alla skriver. Tror att dom tig hormonprov på mig men jag ska höra mer när jag tar mig dit nästa gång vad det är för prover som tagits och sånt. Just nu avvaktar jag bara tills mensen sen ska jag försöka orka ringa

• Poison82

Ja, det är drygt. Känns lite som att stånga huvudet i väggen. Borde väl eg vända mig till folk som kan mer om detta men det blir så mycket längre att köra. Vill få spolningen gjord sen får jag nog söka mig vidare om det ej funkar

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.