• mylady

Pergotime start mars 2013.

Har nu ätit mina pergotabletter och snart väntar Äl. Eller iaf tid för att mysa till det lite extra.

Har tursamt nog sluppit en massa biverkningar. Värmesvallningar är väl det enda. Sjukt jobbigt är just det dock. Brukar va rätt frusen dagtid men nu kan jag helt plötsligt bli supervarm för att snabbt återgå till det normala. Svårt att klä sig. Men vad gör man inte.

En annan grej är att jag typ knappt blir hungrig. Nån annan som haft så kan det va en biverkning? Jag kan gå nästan en hel dag med bara frukost o känna att jag inte behöver äta. Mycket konstigt!
    Försöker såklart äta ändå vid lunch o middag men svårt när man inte känner sig hungrig

• mylady

Lillajagmaria:
    Jag testar inte med stickor vill skippa den stressen. Så vi kör dag 12-19 minst varann dag som dom sa åt oss. Fast vi kör typ varann dag resten av månaden också

För mig har inte värmesvallningarna slutat. Blivit mindre men inte slutat. O inte börjat bli normalt hungrig än heller

• mylady

Jag är i Äl tider. Om jag nu får Äl. Testar inte så vet inte. Och inte känt något som kan antyda Äl.
    Vi sexar på och hoppas på det bästa.

Ska ta blodprov onsdag om en vecka o se.
    Hoppas så mycket på plus denna månaden!! Försök nr 17 för oss.

Välkommen sultanol!
    Jag testar inte med stickor så kan inte ge dig något svar eller råd

• mylady

Har fått riktigt ont i svanken. Ok när jag går o står men när jag böjer mig ner gör det riktigt ont. O ömmar när jag sitter.

Kan det vara Äl? Nån som känt så?
    Känner inget i magen än iaf. Bara ryggen.
    Det bara kom plötsligt.

• mylady

Vilken dag hade du Äl? Jag har inte testat med Äl stickor så vet inte när om jag nu haft Äl.

Vilken dag räknat från cd 1.
    Är på cd 25 nu

• mylady

Pergokur 1
    Cd: 26
    BIM: vet ej. Kanske i helgen? Vet ej när Äl varit

• mylady

Förväntansfull: Va kul!! Spännande o se vad som händer till helgen eller därefter :)

Vi kanske har BIM ungefär samtidigt då!

• mylady

Sen undrar jag lite.
    Vilken dag började ni med pergo?

Jag började dag 3. (Enligt ordination) Äl kanske blir tidigare än om man började dag 5?

Försöker räkna ut ungefär när min BIM är.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.