• MoM11

Pergotime start mars 2013.

Förväntansfull, vad jobbigt det låter! Varför ställs det in, är det pga att din sambo mår dåligt? Hoppas du ändå kan njuta av sommaren!

• MoM11

Lycka till på vul sultanol!

Härligt att det går framåt botha. Hoppas oron blir mindre och mindre varje dag, det kommer gå bra!

• MoM11

Jag började fjärde pergokuren idag, nu med dubbel dos. Har även fått progesteron utskrivet som jag ska ta efter äl.

• MoM11

Jag har fruktansvärt ont i magen idag, femte dagen. Svår halsbränna och riktigt ont! Svettas även mycket på natten. Mycket värre nu med dubbel kur! Hoppas såklart att det ska ge något!

• MoM11

Jag fick rejäl halsbränna dagen efter sista tabletten, fruktansvärt ont, sen har det hängt kvar. Mått illa och varit yr också, flera dagar efter. Så jobbigt! Kände inte alls såhär när jag tog enkelkur. Nån som känt liknande?

• MoM11

Nu har jag tagit tre enkelkurer och en dubbelkur, och sista gången även progesteron. Mensen kom även denna gång... känns hopplöst nu, vet inte vad man ska testa nu. Har äl så det är inte det som är problemet.

• MoM11

Nej det har jag inte gjort Poison82. Men jag har ett barn sedan tidigare så då fanns passage.

• MoM11

Är spolning enbart för att kontrollera passage eller är det en behandling också?

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.