Pergotime start mars 2013.
Princess77: lycka till!
Princess77: lycka till!
Jag gjorde spolningen förra veckan och det kändes verkligen ingenting! Det va mest en obekväm situation och det klarar man ju av om det ska underlätta i bebisverkstan :)
Jag är på dag 15 idag men inte fått något utslag på stickorna än. Har lite värk vid ena äggstocken men det kan ju va inbillning också. Har ju inte ätit pergotime den här cykeln eftersom jag gjorde spolningen men man hoppas ju på ÄL ändå! Vilka ÄLtest använder ni? Har haft clearblue digital förut men det har blivit error flera gånger så då bytte jag till Apotekets. Har åkt på en ordentlig förkylning så det gör ingen om ÄL dröjer någon dag så man piggar på sig. Hur funkar det med ivf? Måste man bekosta själv eller får man det betalt? Hur lång kan väntetiden vara?
Tråkigt för er :( jag har inte fått nåt tecken på ÄL än, är på dag 18. Sist fick jag på dag 23 men nu har jag ju inte ätit pergotime så kan ju lika gärna inte komma nån ÄL alls på länge. Men jag ger inte upp hoppet än :)
Jag har också lätt att få UVI om jag inte kissar nästan direkt efter sex, nu vill man ju vänta ca 30min för att hålla kvar det lite längre så nu har ja åkt på några UVI pga det. Nu när det närmar sig ÄL så börjar jag dricka väldigt mycket vatten så att jag är kissnödig stup i kvarten, tänker att om man kissar ofta så spolas det igenom hela tiden och bakterier kanske inte hinner frodas. Tar en c-vitamin varje dag också. Har inte haft nån UVI sen jag började göra så! (Peppar, peppar)