• Smalltowngal

Pergotime start mars 2013.

Grumliga vita flytningar idag på BIM.. Otroligt ömma bröstvårtor fortfarande. Hoppas på att mensen håller sig borta!

• Smalltowngal

Tack! :) snällt av dig! Och självklart hoppas jag att det är annan smärta du känner nu :) idag fick jag en illamående-attack! Heltknasigt det kom och gick på en minut. Så kraftigt var det. Ska inte ta nåt mer test i alla fall..

• Smalltowngal

Ingen mens i sikte! Jobbar natt nu, 18-06, är så sjukt trött och känner mig småillamående typ som åksjuka. Får se om jag orkar hela natten. Själv då förväntansfull?? :)

• Smalltowngal

Botha: okej låter som om vi har typ likadana symptom! Jag fick ju neg igår morse, har inte testat nåt idag. Ska försöka hålla mig ett par dar till :)

Men shit vet du vad du ätit? :/ tur att du mår bra och kan åka på din resa! Vart ska ni och när? :)

Bläääää jag vill heeeem!! My job sucks.. :(

• Smalltowngal

Botha: Precis så är det, träningen blir aldrig av för man orkar inte och får aldrig rutin i livet. Vart ska ni åka? :) hoppas du får vara mensfri även innan!

Förväntansfull: mys på nu!! ;) jag har mensvärk nu och brösten ömmar knappt längre idag :( så blir väl mens vilken sekund som helst..

Vad menar du med att lista oss? :) vet inte hur många vi är men inte värst många tror jag.

• Smalltowngal

Okej bra idé! :)

Försök: ca 15

Pergotime: första kuren denna månad!

BIM: I fredags, så BIM+2 idag söndag. Inget spår av mens dock har jag endast 12-13 dagar mellan ÄL och mens annars och pergotime kan förlänga har jag hört.. Så kanske kommer imorn då :/

• Smalltowngal

Där kom mensen :'( nu vet jag att PMS med pergotime innebär åt helvete många gravtecken! Och inga inbillade, utan symtom som jag aldrig haft innan mens förut. Har haft:

Rejäla knivhugg 9 dagar efter ÄL, otroligt ömma bröstvårtor sedan ÄL+6, ett mycket skarpt illamående BIM-2 som kom helt plötsligt och försvann efter en minut, tre korta migränattacker som slog ned som blixten och höll i sig en halv minut. Har ALDRIG haft sån huvudvärk i mitt liv! Sedan har jag i ett par dagar känt en distinkt järnsmak i munnen, ofta när jag dricker vatten. Sjukt gasig och stor mage också. Och massor med små plitor mellan brösten..

Fan vad besviken jag är :((((

• Smalltowngal

Åh just ja en till sak! Högre temp än vanligt och testade nu efter jag fått mens och den har inte sjunkit sedan igår :/ fortfarande 0,7-0,8 högre än mina normala 36,5.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.