Pergotime start mars 2013.
Grumliga vita flytningar idag på BIM.. Otroligt ömma bröstvårtor fortfarande. Hoppas på att mensen håller sig borta!
Grumliga vita flytningar idag på BIM.. Otroligt ömma bröstvårtor fortfarande. Hoppas på att mensen håller sig borta!
Tack! :) snällt av dig! Och självklart hoppas jag att det är annan smärta du känner nu :) idag fick jag en illamående-attack! Heltknasigt det kom och gick på en minut. Så kraftigt var det. Ska inte ta nåt mer test i alla fall..
Ingen mens i sikte! Jobbar natt nu, 18-06, är så sjukt trött och känner mig småillamående typ som åksjuka. Får se om jag orkar hela natten. Själv då förväntansfull?? :)
Botha: okej låter som om vi har typ likadana symptom! Jag fick ju neg igår morse, har inte testat nåt idag. Ska försöka hålla mig ett par dar till :)
Men shit vet du vad du ätit? :/ tur att du mår bra och kan åka på din resa! Vart ska ni och när? :)
Bläääää jag vill heeeem!! My job sucks.. :(
Botha: Precis så är det, träningen blir aldrig av för man orkar inte och får aldrig rutin i livet. Vart ska ni åka? :) hoppas du får vara mensfri även innan!
Förväntansfull: mys på nu!! ;) jag har mensvärk nu och brösten ömmar knappt längre idag :( så blir väl mens vilken sekund som helst..
Vad menar du med att lista oss? :) vet inte hur många vi är men inte värst många tror jag.
Okej bra idé! :)
Försök: ca 15
Pergotime: första kuren denna månad!
BIM: I fredags, så BIM+2 idag söndag. Inget spår av mens dock har jag endast 12-13 dagar mellan ÄL och mens annars och pergotime kan förlänga har jag hört.. Så kanske kommer imorn då :/
Där kom mensen :'( nu vet jag att PMS med pergotime innebär åt helvete många gravtecken! Och inga inbillade, utan symtom som jag aldrig haft innan mens förut. Har haft:
Rejäla knivhugg 9 dagar efter ÄL, otroligt ömma bröstvårtor sedan ÄL+6, ett mycket skarpt illamående BIM-2 som kom helt plötsligt och försvann efter en minut, tre korta migränattacker som slog ned som blixten och höll i sig en halv minut. Har ALDRIG haft sån huvudvärk i mitt liv! Sedan har jag i ett par dagar känt en distinkt järnsmak i munnen, ofta när jag dricker vatten. Sjukt gasig och stor mage också. Och massor med små plitor mellan brösten..
Fan vad besviken jag är :((((
Åh just ja en till sak! Högre temp än vanligt och testade nu efter jag fått mens och den har inte sjunkit sedan igår :/ fortfarande 0,7-0,8 högre än mina normala 36,5.
Grattis botha!!!
Då får du verkligen njuta av semestern :)