• MoM11

Pergotime start mars 2013.

Lycka till Madelaiine!

Åh vad härligt Förväntansfull! Berätta mer!!!!

• MoM11

Fy vad fruktansvärt tråkigt Förväntansfull!

Mael, skönt att du inte blev alltför besviken.
    Jag har just haft äl utan pergo, tänker väl lite som du men hoppas ändå att förra månadens behandling ska ha effekt!

• MoM11

Märkligt med mensen Poison! Ja lika bra att testa imorgon.

Själv tror jag att mensen är på g, en vecka för tidigt! brukar få spottings ett par dagar före, men nu fick jag en hel vecka före. Hoppades först på nidblödning men nu ör det inne på tredje dagen

• MoM11

Jag hoppas också för din skull Förväntansfull!!!

Hur menar du förresten ang de 28 dagarna? Jag har 27-28 dagar. Har testat tre enkla och en dubbelkur... men är osäker på om det är lönt att testa fler gånger! Har ju egen äl men inget händer...

• MoM11

Förväntansfull, jag fick det utskrivet, tog det tre månader utan kontroller... sen bad jag om dubbel o fick det, tillsammans med progesteron, som jag oxå bad om själv... mådde skit av dubbelkuren så kommer inte ta det igen. Vet inte om det är någon idé att ta enkelkur heller, känns som det är nåt annat som e fel. Nu har mannen oxå lämnat in prov så ska se om det visar något.
    Men jag känner på mig problemet ligger hos mig. Undrar om nåt kan ha hänt vid graviditet eller förlossning. Sonen blev ju till direkt efter jag slutade med pp, utan äl tester och annat.

• MoM11

Poison jag vill gärna ha spolning men gyn har inte gått med på det ännu. Vi avvaktar nu svar på mannens prov.

Förväntansfull, nej jag kommer def inte ta dubbelkur igen. Ev enkel, jag vet inte. Just nu vet jag inte vad nästa steg är

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.