• mylady

Pergotime start mars 2013.

Förväntansfull: jag är troende. Och jag försöker tro att vårt barn kommer när det ska. Jag måste leva på hoppet och tron
    Jag var väldigt negativ ett tag. Tills min systerdotter föddes :) nu kan jag inte va det. Bara glad! Även för vänner som ska få den glädjen snart. Ett barn som faktiskt är det som skapar magen kan man ju inte va arg o avundsjuk på :)

Smalltown: lät som riktigt jobbigt! Trivs du på jobbet? Om inte kanske du borde överväga nåt annat. Det är ju inte värt att pendla så långt o vantrivas

• mylady

Hur långa cyklar har ni haft ni som ätit pergo mer än en cykel?

• mylady

mår bra idag. Eller ja förutom mensvärk då.
    Fick min mens idag. Så antingen vAr det nåt ja ätit eller pergon i kombo med att mensen var på väg.

Suck. Försök nr 18 nu då. O fortsätter med pergo på söndag igen.

• mylady

Smalltowngal: då är det ju lite svårare med jobb o så. Men bra att vidareutbilda dig!

• mylady

Botha: ja precis. Har börjat nya pergo kuren idag. Om cykeln blir lika lång som denna månad med pergo så har jag BIM 3 juli ca.

• mylady

Jag är kvar

Mylady
    Försök nr 18
    Pergo månad nr 2
    BIM: typ 3 juli (om det blir lika lång cykel som förra månaden med pergo)

• mylady

Va tråkigt smalltown :/

Kände också av all PMS mer med pergo. Trodde det skulle bli nåt men tji fick man. Hoppas nästa gång

Fortsätter du med pergo igen?

• mylady

Men oj! Verkligen grattis botha!
    Och ha en härlig semester

Smalltown. Va tråkigt. Jag har inte varit på ul o kollat utan tar bara blodprov. Dom har inte sagt nåt annnat.

• mylady

Smalltown för mig tog det ett par dar in på mensen innan brösten slutade ömma

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.