• Smalltowngal

Pergotime start mars 2013.

Mylady: jag får inte äta nu för min gyn, de har semesterstängt så kan inte kolla UL efter äggblåsor.. :/

Hur är det mer er här i tråden, äter ni på eget bevåg eller går ni innan varje ÄL till gyn för UL? Känns skit att inte få ta på hela sommaren, eftersom det inte blev nåt nu trots tre mogna äggblåsor..

• Smalltowngal

LillaMe: Ja har man gått flera gånger så har dem väl koll på hur pergon påverkar dig. Skönt att du kan fortsätta över sommaren!

Förväntansfull: usch vad jobbigt, förstår att det måste varit tufft att hon plussade. Även fast man är glad för hennes skull så är det svårt. Min sambo förstår inte det, hur man kan tycka nåt sånt är jobbigt. Tycker typ man är elak då.. Men man blir ju så avundsjuk och allt känns orättvist!
    Jag var också säker på att det tagit sig, det var ju min första kur så var inte beredd på biverkningarna :( sambon vill inte att jag äter under semestern ändå för jag blev helt tom inuti också, kände inga känslor alls. Han sa att det kändes som att jag inte var kär i honom längre när vi pussades. Ville inte ens mysa tappade all lust! Och så vill jag inte spendera min semester.

Tack för peppet

• Smalltowngal

LillaJagMaria: tråkigt att höra att du fick mens idag! Vi får peppa varandra att ta nya tag :) fick gå hem från jobbet igår kväll för jag hade såna menssmärtor..

• Smalltowngal

Kan någon skriva in mig i listan? Skriver från mobilen så kan inte kopiera in allas.

Smalltowngal
    Försök nr: 15
    Antal försök med pergo: 1
    BIM: 5-6 juli

• Smalltowngal

Är så konstigt tycker jag.. Jag har fortfarande ömma bröstvårtor och tempen har inte sjunkit trots att jag fick mens igår vid 11 :/

• Smalltowngal

Det är okej Förväntansfull! Jag vet precis hur det känns, har varit deprimerad i några dagar.. Känner mig helt tom. Tror att det är pergon som gör så :(

• Smalltowngal

Stort grattis LillaMe!! Vad roligt att det börjar bli plus i denna tråden :) hoppas innerligt att vi alla plussar snart!

ÄL är precis över för min del, fick det starkaste ÄL testet jag någonsin sett i fredags, det var nästan dubbelt så mörkt som kontrollstrecket :p hade sex två gånger på fredagen och en gång i lördags och en gång idag. Jag blir så sjukt kåt och galen under ÄL av pergon haha ;) så nu är det två veckors lång väntan..

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.