Pergotime start mars 2013.
Grattis på födelsedagen.
Tråkigt med mensen dock. Väntar min i dag eller morgon. ser ut som vi följs åt i en månad till.
Grattis på födelsedagen.
Tråkigt med mensen dock. Väntar min i dag eller morgon. ser ut som vi följs åt i en månad till.
Mammasusan
Hoppas det tar sig denna gången :)
Jävligt drygt när det strular. Själv kan man tro någon stuckit kniven i mig. Men man får se det possitivt... En ny månad att köra på. Hoppas det tar sig nu då :-/
Önskar dig all lycka poison.
Själv väntar jag på läkaren som skulle ringa idag om mina prover, har gått med telefonen som ett plåster på mig men ingen läkare har ringt. Så surt :-/
Hej tjejer. I morgon börjar andra kuren pergo. Fick svar från min läkare idag. Jag hade haft äl (kanon bra) men min äggkvalitet är skit dålig. :-/
Någon mer som testat amh värdet?
Mael
Helt ärligt kan jag säga att jag är inte helt säker. Har fått så olika svar på det.
Ett lågt värde visar tydligen på nedsatt äggstocks funktion. Men läste på en annan sida att det även handlade om kvalitén?! Så jag blir inte riktigt klok...
Ja samma här, ivf skrämmer lite.
Vi har fortfarande denna och nästa månad innan det blir dax för ivf. Har tyvärr inte så mycket hopp. Så ivf känns både skrämmande och lovande. Snurrig som man är med sina känslor
Samma här. Är snart 37. Ställer in mig på ivf. Adoption blir en disskution senare om vi kommer dit. Min man ställer sig emot det i dax läget så vi tar en sak i taget nu.
Mael. Tog min första pergo tabl idag så vi set ut att följa varandra den här månaden :) vi får peppa varandra.
Det jobbiga förra månaden var alla biverkningar... Var sken gravid en vecka ca. Jag visste att det inte var något men hormonerna skenade. (Stackars min gubbe) hahaha
Hoppas på att slippa det denna mån och bara få symtomen om det verkligen tagit sig. Men som sagt har inte stort hopp.
Började ta D vitamin denna månaden. Läste att det kan ha en positiv inverkan på amh.
Äter annat också men pgr av en gbp för två år sedan tar inte kroppen upp allt den borde göra så jag ger det ett försök.
Sen känslan att ivf är sista chansen känner jag igen. Hade de tankarna igår, men slog bort dom och försöker tänka på idag och inte vad som kommer hända sen.
Mylady. Styrkekram
Tänker som dig mael. Vi tar de tre chanserna vi får. Om inte det funkar då tar vi den huvudvärken då... Man är så stressad i alla fall om allt. Får jag äl, blir jag gravid, får man behålla det, jävla mensen som kommer igen, prover etc etc
Så jag och gubben peppar varandra att ta ett steg i taget. Blir omtumlande att tänka längre. ( i alla fall för mig)
Princess77. Har också läst en massa artiklar om d vitamin. Så vi får hoppas det kan hjälpa :)