Pergotime start mars 2013.
Hehe precis vi får hoppas att vi andra plussar i år så vi kan följas åt någorlunda :)
Hihi gullig du är botha som vill hänga kvar!
Hehe precis vi får hoppas att vi andra plussar i år så vi kan följas åt någorlunda :)
Hihi gullig du är botha som vill hänga kvar!
Sultanol, botha och LillaMe: kan ni berätta lite om era symptom innan pluset? Var det annorlunda än ni känt innan mens med pergon? Nyfiken för jag fick så otroligt med gravsymptom förra månaden men fick mens ändå.
Sultanol: ojdå! Då måste du känt av hormonerna väldigt tidigt :) häftigt att fått ett plus redan nu!
LillaMe: ok då behöver man inte leta massa andra symptom alltså :)
Jag har tagit en halv tablett denna gången. Är på ÄL+5-6 nu och har haft en massa stickningar och hugg i livmodern sedan igår. Fast det hade jag förra månaden också. Då hade jag även sjukt ömma bröstvårtor redan ett par tre dar efter ÄL men nu kliar dem bara lite. Jaja det är väl bara att vänta och se :)
ÄL+9 idag och har haft mensvärk som blivit värre nu till kvällen, så jag antar att det inte blir nåt denna gång heller tyvärr :(
Tack tjejer för att ni håller tummarna!
Jag har ÄL+11 nu och ingen mens, lite molvärk till och från. Men brösten ömmar inte alls lika mycket som för ett par dagar sedan så hoppet är inte högt just nu..
Kram och lycka till alla!!
Förväntansfull: känner med dig och hoppas att du och din man mår bättre snart! Stor kram
Känner nåt konstigt som pågår nu, det krampar brännande under vänster bröst som i revbenen typ :/ någon som vet vad det kan vara? Det kommer varannan minut och håller i sig fem sekunder sedan är det borta. Har hållit i sig i över en timme nu!
Jag lider av ångest ibland men nu har jag mått bra :/ det har avtagit lite nu i alla fall.. Funderar på om det kan vara bröstbränna som satt sig på sniskan eller möjligtvis nån muskel där under. Fast om det skulle varit en muskel borde det inte komma med jämna mellanrum som det gör :/ kan man ha bröstbränna någon annan stans än mitt i bröstet?
Hej på er. Jag kommer att hålla mig borta härifrån ett tag nu. Det misslyckades igen, fick mens idag, 17e försöket.. Vill försöka att inte fokusera så mycket under semestern. Ha en trevlig sommar och lycka till!
Hej hörni! Vi kunde inte ta pergo förra månaden för jag fick tidig mens och då var vi utomlands långt ifrån tabletterna.. Men vi blev gravida trots detta. Plussade starkt på BIM i torsdags och fick gravid 1-2 på digitalt i fredags. Lyckan blev dock kortvarig då jag fick tidigt missfall i söndags :( Så nu ska jag ta pergo igen och så hoppas vi på att snart bli gravida igen! Hur går det för er alla? Nån som har ÄL nästa helg som en annan? :)
Tack.. Mm det var hjärtskärande att se blodet :( ja, vi har försökt i 17 månader och detta var vårt första plus. Båda är friska och vi har prickat in i princip varenda ÄL sen vi började. Det vill inte ta sig bara :/
Tack för stödet tjejer! Jag kände i alla fall inget speciellt innan jag plussade. Hade till och med mindre ömma bröst än vanligt. Vid detta laget har man ju haft alla gravidsymptom men det har alltid varit mens :p
Stort grattis!! Hoppas att det håller sig för er :)
i1273.photobucket.com/albums/y414/smalltowngirlC88/69BA9988-EE96-460B-BB71-A4BD6439B70A-7200-00000A5481474F68_zpsabb4988b.jpg
Starkt streck idag BIM+1! Helt sjukt, 4 veckor efter det väldigt tidiga missfallet så vågar inte jubla än.. Hade 2 mogna äggblåsor denna gång med en halv pergotablett :) hoppas sååå att det håller i sig nu!!
Lilliajagmaria: Tack så mycket! :) jag fick tid för vul den 5e december så om tre veckor, roligt att man får komma så tidigt när man är inskriven på fert. mott. tycker jag :) kör hårt alla ni andra!
Stannar kvar och sprider baciller bäst jag kan! :)
Grattis Poison!! Själv gick jag in i v.7 idag :)