• botha

Pergotime start mars 2013.

Vi åker på måndag.. Har själv jobbat en del natt inom vården och det är  ngt som jag gärna inte gör om om jag inte måste. Kroppen tar stryk av att vara uppe då man bör sova och man får aldrig igen energin även fast man sover det dubbla. Trivs man inte heller bli inte saken bättre..min semester!!!!
    Själv känner jag molande i ryggslutet.. om mensen måste komma så gör det nu så jag kan vara fri på  

Nej det är det jag inte vet.. googlade bakterien och det är ju skrämmande men stämmer så bra. Har du tid så läs :s
      *Campylobacter
    Är verkligen det värsta jag har varit med om.. 

• botha

pergo kur 2

bim 6-7/6 (men fortf inget)

pco i grunden och varit utan preventivmedel sen -08-09 skiftet

Vi ska åka till Tunisien Smalltowngal

• botha
    Smalltowngal skrev 2013-06-09 12:18:08 följande:
    Där kom mensen :'( nu vet jag att PMS med pergotime innebär åt helvete många gravtecken! Och inga inbillade, utan symtom som jag aldrig haft innan mens förut. Har haft:

Rejäla knivhugg 9 dagar efter ÄL, otroligt ömma bröstvårtor sedan ÄL+6, ett mycket skarpt illamående BIM-2 som kom helt plötsligt och försvann efter en minut, tre korta migränattacker som slog ned som blixten och höll i sig en halv minut. Har ALDRIG haft sån huvudvärk i mitt liv! Sedan har jag i ett par dagar känt en distinkt järnsmak i munnen, ofta när jag dricker vatten. Sjukt gasig och stor mage också. Och massor med små plitor mellan brösten..

Fan vad besviken jag är :((((

Jag är ledsen!
  • botha

I allad ledsamhet verkar det som om jag är gravid. . 6 tester visar positivt

• botha

Förväntansfull0406: Vågar inte riktigt tro det är sant än.. Testade med sticka i em och såg ett lagom starkt sträck. Provade 3 stycken till med samma resultat. Srn provade jag en annan som jag anser är lite säkrare.. jovisst utslag samt att sambon köpte ett cb test som visade svagt plus. Ska testa imon igen och sen bara njuta på semestern, åker imorgon!

Ha det bra alla och jag hoppas många har plussat när jag kommet hem :D

• botha

lovar att titta in.. man vet aldrig vad som kan hända! kram och tack!

• botha
    Sultanol skrev 2013-06-10 23:17:20 följande:
    Grattis Botha!! Så kul att det lyckats! Det ger än lite hopp !!! Lycka till!! Hoppas du hänger kvar på tråden lite å berättar hur det går!! :)

Jag hänger kvar i tråden och håller er uppdaterade! Nu sitter jag i lobbyn och väntar på buffén :) vid ca kl 11 i fm var det 35 grader. . lite för varmt! Men jag mår bra men får dock lite "menskänning" ett knivande molande bara för en kort stund sen släpper det. Vet ngn om det är vanligt? Den 19e ska jag in till läkaren iaf. kram på er!
  • botha
    Sultanol skrev 2013-06-12 23:42:29 följande:
    Låter underbart Botha! Min kompis är gravid nu i vecka 15, men hon har beskrivit hela vägen så som du känner, menskänningar och små hugg! Så det är nog som det ska vara när livmodern växer till sig :)

Allt är ju så nytt med känslor m.m Och jag som inte har ngr barn sedan tidigare har googlat för att räkna ut hur långt gången jag är. Om jag har förstått det rätt så är det ifrån din senaste mens första dag? Isf blir det 6 v på onsdag!

Ni är lite dåliga på att uppdatera.. : (
Svar på tråden Pergotime start mars 2013.