• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Ok men jag hoppas på den lilla procenten. Mot alla odds!

• Poison82

Amen dumma telefon, försökte mig på sånt "internet hjärta" men det funkar tydligen inte via telefonen.

• Poison82

Hade visst fått svar, så går det när man själv aldrig tar in posten och sambon tydligen glömde det i fredags.
    Mina blodprover var bra och sambons spermaprov var normalt. Sen skriver han "hoppas pergotime hjälper och hör av dig när du är gravid för att få ett tidigt ultraljud"

Jaha??? Vaddå hör av dig när du blir gravid?? Och om pergotime inte hjälper då?? Jag skulle ta tre kurer och sen skulle vi prova annat så varför skriver han såhär?
    Känner mig förvirrad och är ärligt talat arg över det i mina ögon norchalanta svaret

• Poison82

Jag störtböla när jag läste det . Hur kan han bara skriva på det viset? Vi har försökt i 20 månader och han sa själv att jag skulle prova pergo i 3 månader och om det inte funka så fick vi prova något annat också skickar han ett sånt brev?? Helt sinnes!!
    Ska vänta in mensen (mest för att om jag mot oddsen är gravid så e de onödigt att ringa) sen ringer jag upp honom och frågar vad han menar. Jag SKA ha spolning om inte tredje kuren funkar och därmed basta!

Om mina prover var normala, borde det förresten inte innebära att jag faktiskt inte har pco?? Vad tusan ska jag då med pergo tabletter till?

• Poison82

Har också barn sen innan så ivf är inte aktuellt. Men spolning och det helst nu!! Inget ska ju vara fel så det är kanske en blockering

• Poison82

Nu hänger jag inte med, ni höll väl på att försöka? Förstår att du inte vill knapra piller. Kan du kanske ha kopparspiral om ni ska skydda er?

• Poison82

Jo tack, att berätta för min gubbe att jag har ägglossning är inget som får honom att gå igång. Jag tycker ju att vi är två som kämpar så han borde anstränga sig mer. Blir mer stress för min del.
    Äsch, idag är jag bara så jävla sur så ingenting gör mig glad utan allt är skit just nu. Vill bränna upp alla bebiskläder och sen lägga mig ner och sova några år

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.