• MoM11

Pergotime start mars 2013.

Jag har en hel del känningar faktiskt. Men vet som sagt att det kan vara progesteronet...det är ju ett hormon som produceras i kroppen när man är gravid och kan i sig orsaka illamående mm. Har inte bestämt ännu hur jag ska göra med test...om jag väntar till torsdag eller testar innan dess. Håller med Mael om att man blir besviken. Men samtidigt vill jag veta.

• MoM11

Som sagt spännande med många BIM i beckan!

Låter härligt med resan Förväntansfull. Hoppas ni kommer igång efter det!

• MoM11

Tråkigt att höra mammasusan!

Åh nej vad trist mael och loppan. Här hoppas jag fortfarande... testar no på omsdag om spottings/mens håller sig borta...

• MoM11

Jag är på cd5. Tar ingen pergo denna månad. Ska påbörja utredning 13 nov, tyvärr efter äl så spolning blir det inte förrän tidigast nästa cykel. Känns bra att börja utredning men jobbigt att tiden bara går och går så fort!

• MoM11

Äntligen dags för din spolning som du har sett fram emot så länge Poison! Trist om du får åka dit själv, men hoppas den gör ausen!

• MoM11

Poison Vad härligt att det är gjort, och toppen att äl inte tedan hade varit!

Lillis vad är det för nytt med de äl testerna?

• MoM11

Jag hoppas också på en positiv trend! Vore så skönt att slippa gå vidare med ivf...

• MoM11

Även här har mensen kommit, ivf blir nästa steg. Lycka till allihopa!

• MoM11

Jag vet inte mylady. Kanske värt att kolla upp. Låter inget vidare, din stackare! Hoppas på bättre lycka nästa månad!

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.