Pergotime start mars 2013.
Hoppas att din trippelkur lyckas!
Har bim om en vecka nu, fasiken vad fort det går...... Fast dagarna efter mens känns som en hel jävla evighet.
Denna månaden kommer jag inte testa eller något innan bim. Kommer Mensen så gör den, vilket är mest troligt med tanke på hur jag stressat sista tiden
Lycka till alla!
Jag har i alla fall inte fått provsvar än.. Ska ta nytt prov på torsdag!! Men hade ju vart kul och veta om man har ägglossning varje månad eller ej!!
Hoppas jag är gravid istället!! Men varken känner ägglossning eller något denna månaden så det känns negativt!
Å eftersom jag inte får tag i min läkare så vet jag inte hur vi kommer gå vidare!!! Meeeen jag får väl ha lite mer tålamod!!!
Tycker det verkar väldigt konstigt att de inte har gett dig ditt resultat.. Jag ringde in till kvinnorkliniken där jag går och då lämnade ssk ut mitt resultat via telefon efter bara ngr dagar. Klart man vill veta. När har du BIM.
Idag var jag hos läkaren men hade inte höga förväntningar då jag inte ville bli besviken. Gjorde vul och hon kunde direkt se att det var ngt där :D kan inte förstå att det är sant! Ska in i nästa vecka och göra nytt vul då läkaren tyckte att det var lite litet men menade att jag har ju inte gått så långt... Håller verkligen tummarna för er alla och önskar er en glad midsommar !!!!