• Loppan76

Nåja det låter son bra nyheter i alla fall. Fina ägg och ett bra mått på slemhinnan. Så blir det inget nu så vet du ju att du i alla fall har spolningen nästa månad

• Loppan76

Ja det kan vara skönt med lite paus. Pressen är ju hård på en själv och gubben. Slappna av, dricka ett glas vin och bara rå om varandra :)

• Loppan76

Lillis lycka till. Vore kul med ett plus här i tråden.

Själv är man på den låååånga väntan innan bim. Så trist att få tiden att gå. Försöker att inte tänka på det... Men det är ju i alla fall det ända som rör sig i huvudet. Men pessimist som man är så tror jag inte det tagit sig nu heller. Har en känsla av att ivf kommer vara ända chansen för oss. Om nu det ens funkar.
    Ledsen för alla negativa tankar.... Hormonerna som spökar tror jag.

• Loppan76

Mael

Vet att du och jag har bim nästan i samma veva så jag är lite nyfiken om du har någon känsla av att det tagit sig denna månad eller är det som vanligt?
    ska erkänna att jag har mindre känsla denna månad än förra. Var nog skengravid förra månaden med alla symptom i boken ;)
    medans nu är det nästan inget, så det blir nog nästa månad med pergo sen ivf. vore ju bara så skönt om man kunde plussa innan så man slapp ivf. 
    Jag har Bim på tisdag. hur ser det ut för er alla andra??

• Loppan76

Känner som dig. Men man vill ju så gärna slippa ivf. Men vem vet, kanske har tur innan dess. Sen så säger de ju att effekten av pergon sitter i en månad efter du slutat med dem.

• Loppan76

Har bim på tisdag, men känner inte av något speciellt. Hade mer symptom förra månaden än denna så det är nog kört. Lite öm i brösten med det är jag nästan varje gång innan mens i alla fall,

• Loppan76

Ja helt kört. Ska ha mensen i morgon och tog ett gravtest här i morse. Kan inte bli mer negativt. Så jäkla trött på det här nu.
    En månad till sen remiss... Men ska faktiskt ringa och kolla om hon inte kan skicka den nu i stället.

• Loppan76

Lycka till mael. Jag får leta reda på dig senare när jag kommer till ivf.
    Vi andra får kämpa vidare. Lillajagmaria.. Ska också kolla om jag kan få pergo tills svar på remissen.
    Ja jag har ju en månad kvar, men känns inte direkt hoppfult.

• Loppan76

Jag tror de kan ömma i alla fall :-/ men håller tummarna och tårna för dig :)
    Själv kom mensfan idag som en klocka. Ska ringa gyn och kolla om de kan skicka remissen nu i stället. Det här är ju hopplöst.

• Loppan76

Välkommen hem igen poison. Skönt med minisemester :) kanske ska göra något sådant själv. Hmm tåls att tänka på.

Hoppas mensen håller sig borta och du får ett plus. Men man brukar ju ha på känn hur det gått.

• Loppan76

Jag har äntligen lite tur...
    Min läkare skickar remissen till Sofiahemmet redan nu. Hon håller med om att vänta en månad är onödigt då mitt amh är så dåligt.
    Ska köra sista kuren pergo i alla fall.
    Men känns skönt att få iväg remissen, hon trodde jag skulle få komma till läkaren redan om ca en månad. Men vi får väl se.
    Men ärligt talat skrämmer det lite också... Det är ju sista chansen liksom.

Poison. Fan vad trist att det inte tog sig nu heller. Kram

• Loppan76

Grattis till alla puss i tråden. Säger som poison, skicka över några gravid baciller ;)

• Loppan76

Fick mensen idag. Nu blir det ivf, första mötet i mitten av januari.

Så trött på det här.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.