• mylady

Pergotime start mars 2013.

Mom11: brukar få det en eller två dar efter. Inget idag så kanske imorrn? Innan veckan är slut iaf borde jag ju få veta!

Loppan: typiskt. Men märkligt att det kan ömma ändå. Eller ja det vore väl pergon då.

Ingen månad att hoppas på plus nu heller då kanske. Börjar bli väldans less på allt det här!

• mylady

Välkommen tillbaka poison!

Dom ringde just o meddelade provsvar. Det såg bra ut värdena var 66. Så nu hoppas jag ju!! Speciellt när brösten ömmar så :/ men säkert blir man besviken igen.
    Annars skulle vi fortsätta ett tag till med dubbeldos.

Hur länge kan man ta pergo? Nästa blir ju sjätte månaden med tabletter.

• mylady

Poison: nej det känns ju inte som att det kan va jättebra :/

Lillajagmaria: hoppas :)
    Har inte haft en enda pausmånad. Verkar som att dom tycker så länge jag mår bra. Jag blir bara så trött av tabletterna!!

Alla säger olika. Får väl lita på vad mina säger :/

• mylady

Förväntansfull: det är så svårt att stå på sig när man inte riktigt vet själv.
    Börjar ju funka med dubbeldos. Så kör väl på det till jul tänker jag. Sen får jag säga ifrån

Lillis: jag brukar räkna första dagen med rött blod.

Poison: spännande. Tråkigt med neg test.

Jag är på dag 26 och vill inget hellre än testa. Men förra månaden fick jag mens dag 31. Så det är ju ett tag kvar.

• mylady

Jaha där sprack den chansen :/

Blödning idag på dag 28. Så nu är mensen på väg inatt säkert.

Men det är några dagar innan BIM.
    Eller de andra gånger jag haft Äl med pergo har BIM varit dag 32 med en dag bruna flytningar innan. Märkligt att det ändras nu. Och det är redan blod idag. Inte en dag med bara flytningar innan.

Men ingen mensvärk än. Kommer väl imorrn med ordentlig mens. Brösten ömmar mycket mindre.

Så nu fortsätter jag med pergo dubbeldos.
    Varför ens fortsätta om det inte funkar?!

Jag blir helt förstörd. Mitt hopp blir mindre och mindre och längtan bara mer och mer för varje månad som går.

• mylady

Lillajagmaria: håller med. Även om det finns andra att prata med går de inte igenom samma sak
    Och maken kan inte förstå biverkningarna o vad som pågår i kroppen även om man berättar om det

Börjar bli less på dessa värmesvallningar!!
    Nog det o tröttheten som varit värst för mig

• mylady

Nej loppan! Va tråkigt! Hoppas december blir er lyckomånad precis innan ivf

Styrkekram

• mylady

Min mens började så smått igår :/

Så ännu ett misslyckande

Orkar inte!

• mylady

Kan det ha varit missfall? Jag har inte testat denna månad så vet inte om jag fick ett plus eller inte

Mensen började med ljusrosa flytning på lördag kväll. Brunt o klumpigt på söndag morgon o klumpar under dan men inte så jättemycket blod. Måndagen kom mensvärken o har haft ont i kroppen o ryggslutet.

Inatt så fick jag jätteont i magen. Långt ner. Kunde inte alls sova. Jätteont övervägde att ringa sjukupplysningen. Höll på ett par timmar o sen måste jag ha somnat. Nu på morgon är jag mest lite öm i magen inte särskilt ont.

Det har inte kommit nån störtflod med blod. Bara som en riklig mens med mycket klumpar. Och har varit jätteförkyld sen i onsdags.

Har ätit dubbeldos pergo o det rosa började dag 28. Så egentligen dags för mens. Det är den där smärtan jag inte vet vad det var för nåt! Kan det varit ett missfall?

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.