• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Såg nu att vi skrev typ samtidigt. Jag bara skrev utifrån hur jag uppfatta det jag läste. Vi får väl se, jag tror ju som sagt verkligen på spolning så vi får hoppas jag får en

• Poison82

Vad skönt att ni får det betalt, det kan en annan glömma!
    Dags för tredje kuren pergo här..... Usch ja, bara bita i det sura! Tredje gången gillt sägs det va?
    Pergo tablett, bisolvon tablett och "mitt val kvinna" tablett. Känner mig lite som en missbrukare

• Poison82

För tunnare sekret. Fick tipset av "Förväntansfull" . Googla på bisolvon metoden

• Poison82

Jodå jag googlade plus faktiskt testat det en gång innan men då drack jag det. Så äckligt! Men det är en tablett va??

Känns som jag ska bli sjuk. Där måste va nått skit på jobb alltså för det är varje gång jag jobbar intensivt.
    Enligt någon app jag laddat ner så har jag min fertila period nu, såhär en dag efter mensens slut med beräknad äl i helgen. Med pergotime blir det dock högst troligt framflyttat. Ska vi orka ha sex varannan dag i 2 veckor?? Usch det vettifan men vi försöker väl och hoppas på de bästa

• Poison82

Nä det är ju inte ett dugg kul men man är ju så rädd att missa äl. Och det är nog inte jättevanligt att de lever i över 4 dygn.

• Poison82

Är det förresten idag du ska in på koll?? Håller alla tummar och tår och förhoppningar på att dom har så fel och att där lever en liten mini i dig

• Poison82

5:te dagen med bisolvon.... Känner mig inte ett dugg fuktigare där nere men däremot har jag fått rinnsnuva som i sin tur lett till ont i bihålorna som leder till ont i huvudet . Åh vad jag älskar tabletter .
    // ironins drottning

• Poison82

Min sista pergo tablett igår. Mår än inte lika dåligt av dom. Men har ju gått och blivit sjuk istället. Febersvettningar som heter duga och förkylning

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.