• PatKay83

Insemination mars/april 2013

Hej, tänkte starta en ny tråd för oss som insemineras i mars och april 2013. Alla är såklart välkomna även om ni redan gjort eller har längre fram. Tänkte att det kanske finns någon som vill följas år fram till ett efterlängtat plus.

Själv ska jag förhoppningsvis insemineras nästa vecka och det är första försöket för oss.

• Svar på tråden Insemination mars/april 2013
  • PiOmiO
    Adina15 skrev 2013-04-23 09:37:17 följande:
    jag säger bara hejja PiOmiO, hejja!!! :)
    hihi =)
    IVF-/Inseminations bloggar på: www.piomio.blogg.se/ --> Life is not fair; get used to it.
  • mba12
    PatKay83 skrev 2013-04-22 18:44:26 följande:
    Idag blev det insem. nr. 2. Annan läkare än senast som gjorde det och lite annorlunda metod. Intressant att de inte gör likadant allihop. Får hålla tummarna att det är hans teknik som gäller för oss :)
    Håller tummarna för dig tjejen.

• PiOmiO
    mba12 skrev 2013-04-23 10:15:41 följande:
    Piomio heja heja
    IVF-/Inseminations bloggar på: www.piomio.blogg.se/ --> Life is not fair; get used to it.
  • minaz

Hej, har inte läst igenom tidigare inlägg men vill beklaga för er som har fått mensen och hoppas ni orkar ta nya tag för visst kommer vi plussa inom snart tid?

Yes,yes,yes, vår tur är det ju next time.

OCH GRATTIS till er som plussat!  =)

Här ska jag snart påbörja en till hormonbehandling inför en insemination och hoppas att 4:e gången är gillt.

Känner att det är hopplöst och att mina chanser är förbi.

Fy för den känslan, vill ju också se den där stickan med ett starkt plus och få ha ömma bröst och känna trötthet och spy.

Vill inget hellre än vara gravid, få en bebis, ett barn, en tonåring.

3 år har vi snart försökt och utan att lyckas.

SORGSET...                   

• PatKay83

Åh Minaz, skickar lite extra pepp till dig! Livet är galet orättvist men vi slutar inte att kämpa. Jag och min man har kommit fram till att alla som får barn utan att blinka får ju barn som är vanliga men vi som får vänta och kämpa kommer att ha speciella barn. För perfektion tar tid :)
    Kram

• minaz
    PatKay83 skrev 2013-04-24 08:10:10 följande:
    Åh Minaz, skickar lite extra pepp till dig! Livet är galet orättvist men vi slutar inte att kämpa. Jag och min man har kommit fram till att alla som får barn utan att blinka får ju barn som är vanliga men vi som får vänta och kämpa kommer att ha speciella barn. För perfektion tar tid :)
    Kram

Åh tack för ditt fina inlägg. =)
    Gav mig ett leende på läpparna.   

Kramiz.  
  • Adina15
    PatKay83 skrev 2013-04-24 08:10:10 följande:
    Kram
    sweet... peppande och fina tankar! :)
  • Adina15
    minaz skrev 2013-04-24 01:07:27 följande:

Hej, har inte läst igenom tidigare inlägg men vill beklaga för er som har fått mensen och hoppas ni orkar ta nya tag för visst kommer vi plussa inom snart tid?

Yes,yes,yes, vår tur är det ju next time.

OCH GRATTIS till er som plussat!  =)

Här ska jag snart påbörja en till hormonbehandling inför en insemination och hoppas att 4:e gången är gillt.

Känner att det är hopplöst och att mina chanser är förbi.

Fy för den känslan, vill ju också se den där stickan med ett starkt plus och få ha ömma bröst och känna trötthet och spy.

Vill inget hellre än vara gravid, få en bebis, ett barn, en tonåring.

3 år har vi snart försökt och utan att lyckas.

SORGSET...                   

jag och många fler här inne delar din sorg, din längtan och din ständiga väntan och vi är alla här riktiga kämpar!!

jag och min man har liksom er förökt i 3 år och väntar nu på inseminationsförsök nr 8. Det kommer att gå förr eller senare. hoppet är det sista som överger oss!
  • PatKay83

Tjejer, jag sticker på semester imorgon och är borta 10 dagar. När jag kommer tillbaka vill jag se lite positiva tester här :D
    Ska försöka ha med mig ett positivt också!

Svar på tråden Insemination mars/april 2013