• Mamma till Prins

Hade ni velat ha en blöjtårta i present till era nyfödda?

Hej,
    För alla som inte vet vad en blöjtårta är så googla gärna bilder. Det är alltså inget ätbart!

Jag undrar lite över bra presenter till en nyfödd bebis/ nybliven förälder, och har nu snöat in på att ge en blöjtårta med lite roliga saker i.

Jag är bara lite osäker på hur en sån gåva uppskattas?!

Hade du velat ha det? Eller är det skit tråkigt att få blöjor?

Jag hade gärna velat ha en iaf

• Svar på tråden Hade ni velat ha en blöjtårta i present till era nyfödda?
  • Mamma till Prins
    Zayco skrev 2013-03-22 22:57:30 följande:
    Det bästa med just blöjtårtor är att (om du nu inte beställer från nån dyr blöjtårtemaker typ) att du bestämmer innehållet själv! Hur många blöjor du vill ha, tossor, kläder eller vad du än må vilja ha liksom. Jag tyckte bilden visade väldigt praktiska grejor och en sån hade jag blivit väldigt tacksam o glad för om man säger så

Precis man kan verkligen göra den personlig och i princip göra den hur billig/dyr som helst
  • Mamma till Prins
    LindaEfraim skrev 2013-03-22 23:07:49 följande:
    Är man händig kan man ju sy baby filten som är på bottenlagret så blir det ju ännu mer personligt.

Det var en bra idé!
  • Zayco
    LindaEfraim skrev 2013-03-22 23:07:49 följande:
    Är man händig kan man ju sy baby filten som är på bottenlagret så blir det ju ännu mer personligt.
    Mamma till Prins skrev 2013-03-22 23:17:28 följande:

Precis man kan verkligen göra den personlig och i princip göra den hur billig/dyr som helst
    Mamma till Prins skrev 2013-03-22 23:18:06 följande:

Det var en bra idé!

• Lindsey Egot the only one

Åh nu måste nån få barn för jag vill ge en blöjtårtspresent!

• Zayco
    LindaEfraim skrev 2013-03-22 23:20:40 följande:
    Åh nu måste nån få barn för jag vill ge en blöjtårtspresent!
    Jag meeed Jag kan göra en till mig själv men de blir ju inte så kul

Jag kan göra en till mig själv också och fylla den med Tena vuxenblöjor. Dock blir det inte lika gulligt med tossor behöver man ju alltid på frusna fötter och en go filt att svepa om en kall mars natt!

• Zayco
    LindaEfraim skrev 2013-03-22 23:25:02 följande:
    Jag kan göra en till mig själv också och fylla den med Tena vuxenblöjor. Dock blir det inte lika gulligt med tossor behöver man ju alltid på frusna fötter och en go filt att svepa om en kall mars natt!
    Hahahaha!
  • Mamma till Prins
    LindaEfraim skrev 2013-03-22 23:25:02 följande:

Haha Tena vuxenblöjor

Om man inte begränsar sig till att bara göra blöjtårtor till bebisar kan man ju göra till vuxna med finns ju en del som får urinläkage efter förlossningen, å varför inte en blöjtårta till farmor på 70-års dagen :-P *ironi*

Ja det är en blöjtårta a la Linda Efraim!

• Mamma till Prins
    LindaEfraim skrev 2013-03-22 23:32:16 följande:
    Ja det är en blöjtårta a la Linda Efraim!

registera den ide'n på patentverket direkt. Här finns de pengar att tjäna
Svar på tråden Hade ni velat ha en blöjtårta i present till era nyfödda?