• Anonym (ARG!!!)

Kom precis på min sambo med att torka sig i röven....

MED MINA STRUMPOR!

Jag kom hem vid sex-tiden (ungefär en halvtimme tidigare än jag brukar komma hem) och jag gick in på toan.
    Där står (ja, STÅR) min sambo och torkar sig i röven med en av mina strumpor som låg i tvättkorgen.

Nejdå, pappret var inte slut. En hel förpackning står på sin vanliga plats jämte toan och jag undrar ju då vad fan han håller på med.
    "Skitsamma, de ska ju ändå tvättas" svarar han då och slänger tillbaka den nu bruna strumpan i korgen.

Vi har varit sambos i snart ett halvår och det här var fan droppen! Efter ett långt bråk sa jag att jag aldrig vill se honom mer (det har hänt andra saker innan också, dock småsaker men många av dem..) och att han kan flytta härifrån.
    Nu är han förmodligen hos sin mamma och jag sitter här och börjar få lite ångest :(

Många ser mig som lite pryd, men detta är väl rejält äckligt? Speciellt som han inte hade en anledning (att pappret var slut) eller ens en förklaring. :S

Överdrev jag? 
    Skulle ni förlåta/ha överseende med en sån sak?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-23 20:20
    Andra mindre äckliga saker som han gör (och fortsätter att göra fast jag sagt till honom att låta bli) är:

1. Klia sig i röven och lukta på fingrarna
    2. Kleta av snorkråkor under diverse möbler (i början även på väggarna..)
    3. Spotta ut snorloskor (såna man får när man harklar sig rejält)i glaset efter att han druckit ur. Om vi t.ex äter framför TV:n.

• Svar på tråden Kom precis på min sambo med att torka sig i röven....
  • kickerina

HAHAHAHAHA...förmodligen kommer ni skratta åt det någondag

men vad nervärderande ,dina kläder!?!?  

• Maaalin86

Inte speciellt fräscht, såklart. Men vad tusan, det är ju inte hela världen! Försök o skratta åt det istället! ;)

• Anonym (ARG!!!)
    kickerina skrev 2013-03-23 20:08:41 följande:

HAHAHAHAHA...förmodligen kommer ni skratta åt det någondag

men vad nervärderande ,dina kläder!?!?  

Eller hur :O Han kunde väl åtminstone tagit sin egen strumpa! (Om han nu måste äckla sig så..)

Men vete tusan om jag vill ha tillbaka honom när han gör sånthär :/ Visst, jag tycker mkt om honom, men det är som sagt var inte första äckelgrejen han gör.  
  • Anonym (ARG!!!)

Kom nu på att det i perioder har luktat bajs i badrummet fast jag vädrat och vädrat...

Det verkar som att detta med att torka sig i röven med tvätt kan ha hållt på länge. Kanske är därför han alltid erbjudit sig att tvätta, så jag inte ska se det? 

• Anonym (ARG!!!)
    kickerina skrev 2013-03-23 20:13:45 följande:
    är det nått han tänder på månne?
    Ingen aning :O Han har inte sagt något till mig om att han skulle tända på såna saker..
  • maercs

Säg åt honom att hoppa in i duschen nästa gång om han inte orkar leta fram toapapper. Nej jag skulle aldrig ha överseende med en sån sak, i äckligaste laget

Jag är inte ytlig men det är viktigt att du ser bra ut
  • Vilgot o Lillpyret

Hahahaha! Men jag undrar: VARFÖR?!

Jag tycker definitivt inte att du överreagerar, jag hade undrat om allt stod rätt till med mannen. Sedan kan jag tycka, så som den första kommentatorn, att det är en aning nedvärderande mot dig att torka sin skit på dina kläder. Om han nu var TVUNGEN att torka sig med kläder så kunde han i alla fall ha tagit sina egna...

• kickerina

alltså,allavrligt, har du publisetat dett ai rätt...tänkte om det skulle ligga i sandlådantråden!?!?!    hur gammal är han...sandlådenivå kanske?

• Anonym

Verkar ju inte normalt. Tycker att du antyder att du sett andra varningstecken oxå. Nä, stå fast vid ditt beslut och dumpa honom innan du får ett rejält olyckligt liv.

Svar på tråden Kom precis på min sambo med att torka sig i röven....