• Anonym (ARG!!!)

Kom precis på min sambo med att torka sig i röven....

MED MINA STRUMPOR!

Jag kom hem vid sex-tiden (ungefär en halvtimme tidigare än jag brukar komma hem) och jag gick in på toan.
    Där står (ja, STÅR) min sambo och torkar sig i röven med en av mina strumpor som låg i tvättkorgen.

Nejdå, pappret var inte slut. En hel förpackning står på sin vanliga plats jämte toan och jag undrar ju då vad fan han håller på med.
    "Skitsamma, de ska ju ändå tvättas" svarar han då och slänger tillbaka den nu bruna strumpan i korgen.

Vi har varit sambos i snart ett halvår och det här var fan droppen! Efter ett långt bråk sa jag att jag aldrig vill se honom mer (det har hänt andra saker innan också, dock småsaker men många av dem..) och att han kan flytta härifrån.
    Nu är han förmodligen hos sin mamma och jag sitter här och börjar få lite ångest :(

Många ser mig som lite pryd, men detta är väl rejält äckligt? Speciellt som han inte hade en anledning (att pappret var slut) eller ens en förklaring. :S

Överdrev jag? 
    Skulle ni förlåta/ha överseende med en sån sak?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-23 20:20
    Andra mindre äckliga saker som han gör (och fortsätter att göra fast jag sagt till honom att låta bli) är:

1. Klia sig i röven och lukta på fingrarna
    2. Kleta av snorkråkor under diverse möbler (i början även på väggarna..)
    3. Spotta ut snorloskor (såna man får när man harklar sig rejält)i glaset efter att han druckit ur. Om vi t.ex äter framför TV:n.

• Svar på tråden Kom precis på min sambo med att torka sig i röven....
  • MinaE
    Anonym (ARG!!!) skrev 2013-03-24 16:07:36 följande:
    Nädå det är han, han har alltid varit noga med att ta hand om tvätten. Nu vet jag varför xD
    :D Men du,, kan vi inte få veta mer han gjort ? 

Det var så sjukt äckligt så det var roligt juh !..  Aldrig hört liknande :D  
    Iam Mina
  • tvetalan
    tvetalan skrev 2013-03-24 16:47:04 följande:
    Verkar som att du är gift med en barnrumpa...
    -sambo* menar jag ju givetvis.
  • George 1

Han har säkert din bh och trosor på sig när han runkar framför datorn !!
    Torkar upp efter sig med ett par andra trosor.

Släng ut "skiten " med vattnet.

• Anonym

Nä, asså om min man skulle torka sig i röven med mina kläder.. 

• George 1

Hur går det med "skitstrumpan"

• Anonym

Varför får du ångest?

Du gjorde slut o slängde ut honom - och han drog. 

• Anonym

han tycker säkert det är en ren skitsak

Svar på tråden Kom precis på min sambo med att torka sig i röven....