• Anonym (ARG!!!)

Kom precis på min sambo med att torka sig i röven....

MED MINA STRUMPOR!

Jag kom hem vid sex-tiden (ungefär en halvtimme tidigare än jag brukar komma hem) och jag gick in på toan.
    Där står (ja, STÅR) min sambo och torkar sig i röven med en av mina strumpor som låg i tvättkorgen.

Nejdå, pappret var inte slut. En hel förpackning står på sin vanliga plats jämte toan och jag undrar ju då vad fan han håller på med.
    "Skitsamma, de ska ju ändå tvättas" svarar han då och slänger tillbaka den nu bruna strumpan i korgen.

Vi har varit sambos i snart ett halvår och det här var fan droppen! Efter ett långt bråk sa jag att jag aldrig vill se honom mer (det har hänt andra saker innan också, dock småsaker men många av dem..) och att han kan flytta härifrån.
    Nu är han förmodligen hos sin mamma och jag sitter här och börjar få lite ångest :(

Många ser mig som lite pryd, men detta är väl rejält äckligt? Speciellt som han inte hade en anledning (att pappret var slut) eller ens en förklaring. :S

Överdrev jag? 
    Skulle ni förlåta/ha överseende med en sån sak?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-23 20:20
    Andra mindre äckliga saker som han gör (och fortsätter att göra fast jag sagt till honom att låta bli) är:

1. Klia sig i röven och lukta på fingrarna
    2. Kleta av snorkråkor under diverse möbler (i början även på väggarna..)
    3. Spotta ut snorloskor (såna man får när man harklar sig rejält)i glaset efter att han druckit ur. Om vi t.ex äter framför TV:n.

• Svar på tråden Kom precis på min sambo med att torka sig i röven....
  • Anonym
    Anonym (ARG!!!) skrev 2013-03-23 20:06:09 följande:
    MED MINA STRUMPOR!

Jag kom hem vid sex-tiden (ungefär en halvtimme tidigare än jag brukar komma hem) och jag gick in på toan.
    Där står (ja, STÅR) min sambo och torkar sig i röven med en av mina strumpor som låg i tvättkorgen.

Nejdå, pappret var inte slut. En hel förpackning står på sin vanliga plats jämte toan och jag undrar ju då vad fan han håller på med.
    "Skitsamma, de ska ju ändå tvättas" svarar han då och slänger tillbaka den nu bruna strumpan i korgen.

Vi har varit sambos i snart ett halvår och det här var fan droppen! Efter ett långt bråk sa jag att jag aldrig vill se honom mer (det har hänt andra saker innan också, dock småsaker men många av dem..) och att han kan flytta härifrån.
    Nu är han förmodligen hos sin mamma och jag sitter här och börjar få lite ångest :(

Många ser mig som lite pryd, men detta är väl rejält äckligt? Speciellt som han inte hade en anledning (att pappret var slut) eller ens en förklaring. :S

Överdrev jag? 
    Skulle ni förlåta/ha överseende med en sån sak?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-23 20:20
    Andra mindre äckliga saker som han gör (och fortsätter att göra fast jag sagt till honom att låta bli) är:

1. Klia sig i röven och lukta på fingrarna
    2. Kleta av snorkråkor under diverse möbler (i början även på väggarna..)
    3. Spotta ut snorloskor (såna man får när man harklar sig rejält)i glaset efter att han druckit ur. Om vi t.ex äter framför TV:n.
    Men vad i helvete?!
  • R J
    Anonym (ARG!!!) skrev 2013-03-25 14:09:44 följande:
    Jag kommer ALDRIG att ta tillbaka idioten! Tog ungefär ett dygn innan jag märkte hur mkt bättre allt kändes när han var borta :D Är glad att det är slut. Men han tjatar om att vi ska bli ihop igen, han är liksom sur för att jag "överdriver", enligt honom och hans mamma... 

Jag kommer ALDRIG att ta tillbaka idioten! Tog ungefär ett dygn innan jag märkte hur mkt bättre allt kändes när han var borta :D Är glad att det är slut. Men han tjatar om att vi ska bli ihop igen, han är liksom sur för att jag "överdriver", enligt honom och hans mamma... 

Förstår dig! Jag hade aldrig släppt in en sån ohygienisk Karl i mitt liv eller hem! Även om äckelkänslorna har tagit över dina vanliga känslor för han just nu och satsar på att få det att funka? Isåfall tycker jag att ni ska bo isär och han får lära sig att bli hygienisk innan ni fortsätter som sambos.. Hoppas att både han och mamma kommer till insikt! Visa dom tråden! 😄
  • Fosse

hahaha, du ar helt rätt i att slänga ut honom.

Fy vilken äcklig människa! Om han beteer sig så efter 6 månader, kan du då tänka dig hur han kommer att bli när han är riktigt bekväm om ett år eller två...

• Anonym (ARG!!!)
    Anonym skrev 2013-03-25 16:23:00 följande:
    Lite skit dör man inte av, bromsspår i kalsonger/trosor är inte ovanligt
    Fast nu var det ju inte det tråden handlade om.
  • MinaE
    Jag kommer ALDRIG att ta tillbaka idioten! Tog ungefär ett dygn innan jag märkte hur mkt bättre allt kändes när han var borta :D Är glad att det är slut.

Men han tjatar om att vi ska bli ihop igen, han är liksom sur för att jag "överdriver", enligt honom och hans mamma... 
    Det gör du rätt i, ! Han är ju äcklig..
    Iam Mina
  • Feltryck01

Den här trådstarten får mig att tänka på ett ämne som var hett för kanske en månad sen, som lät ungefär såhär: "ungjäveln, en kompis till min son, sket på hans matta och torkade sig med hans strumpa, sen gick han".. Drömmer

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • cheese
    Feltryck01 skrev 2013-03-26 12:54:44 följande:
    Den här trådstarten får mig att tänka på ett ämne som var hett för kanske en månad sen, som lät ungefär såhär: "ungjäveln, en kompis till min son, sket på hans matta och torkade sig med hans strumpa, sen gick han".. Drömmer
    du kanske är något på spåren här. Detta kanske är pappan till ungen eller så är detta väldigt vanligt i denna delen av sverige att man använder tvättkorgen som torka sig i röven material. Lär ju vara miljövänligt i alla fall. inget slösa på papper där inte. Men lukten från tvättkorgen lär ju vara mumma.

Kan se framför mig när tanten kommer på han med socken i röven och bajset ut smetat. Hur han skriker efter henne när hon lämnar toan "men miljön älskling vi måste ju tänka på miljön. Jag gör det för att rädda vår miljö för vår avkomma"
  • Feltryck01
    cheese skrev 2013-03-26 18:31:25 följande:
    du kanske är något på spåren här. Detta kanske är pappan till ungen eller så är detta väldigt vanligt i denna delen av sverige att man använder tvättkorgen som torka sig i röven material. Lär ju vara miljövänligt i alla fall. inget slösa på papper där inte. Men lukten från tvättkorgen lär ju vara mumma.

Kan se framför mig när tanten kommer på han med socken i röven och bajset ut smetat. Hur han skriker efter henne när hon lämnar toan "men miljön älskling vi måste ju tänka på miljön. Jag gör det för att rädda vår miljö för vår avkomma"
    Kanske det!! Men vad underligt, att ingen känt stanken från den staden/byn?.. Usch, tänk dig den tvättiden, hiva in allt i tvättmaskinen... Uäh.. Tyst

Hahaha! Jag kan se det framför mig också, så jäkla kul  
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Wittra

Ser att TS verkar ha gjort slut, skönt att se en tjej med lite stake i. Äckligaste jag läst tror jag.... 

• Wittra

När jag jobbade på hotell för ett par år sedan som städerska så hände det rätt ofta att folk kletat av snorkråkor på kaklet i duschen....man undrar om folk är efterblivna på riktigt ibland....det där jädra snoret hade ju ofta torkat och satt som gjutet på kaklet....

Svar på tråden Kom precis på min sambo med att torka sig i röven....