Kom precis på min sambo med att torka sig i röven....
Verkar ju inte normalt. Tycker att du antyder att du sett andra varningstecken oxå. Nä, stå fast vid ditt beslut och dumpa honom innan du får ett rejält olyckligt liv.
Verkar ju inte normalt. Tycker att du antyder att du sett andra varningstecken oxå. Nä, stå fast vid ditt beslut och dumpa honom innan du får ett rejält olyckligt liv.
Detta beteende låter inte riktigt friskt, du gjorde nog rätt i att dumpa honom.
Det hade jag gjort iaf!
Lycka till!
Nej fy faa-an vad äckligt!!!!!!!!!!!!! Du gjorde rätt i att kasta ut han! Vänder sig i magen vid blotta tanken!!! UUUUUSCHHH!!!!!
du gjorde rätt TS tycker jag.
Fy vad äckligt. Undrar mer vad han gör som du inte vet om :-/
kan man oros anmäla vuxna ?för jag tror det behövs i detta fallet.
Jag skulle fan bli psykiskt sjuk om jag ens stått ut med sånt i en dag, knappt ett halvår. Usch och fy, han skulle åka ut illa kvickt och så skulle jag byta lås!
Snor på väggar och möbler och bajs på tvätten........ Han är ju inte rumsren. Skulle inte fixa att leva med någon som äcklar sig så.
USch han var lite för äcklig/ohygienisk för min smak. Visst att jag tolererar en kliad röv eller en fis och rap här och där, eller kanske lukta på fingrarna efter man kliat könet eller en snorkråka som åker in i munnen, eller snus som lämnas i annan förpackning innan det slängs, eller snorpapper om man är förkyld. Men enbart enstaka gånger.
Men där går min gräns, finns det inget papper efter man bajsat så ställer man sig i duschen. Och nu fanns det ju tillochmed papper.
Nä, asså om min man skulle torka sig i röven med mina kläder..
Varför får du ångest?
Du gjorde slut o slängde ut honom - och han drog.
han tycker säkert det är en ren skitsak
Hade toapappret vart slut hade jag förstått honom och rykt han va normal, men finns toapapper är de ju bara helt fucked!!!
brukar pilla mig i röven och lukta det är helt normalt om ni frågar mig, det finns dem som smakar på sina flytningar också
Men guud vad snuskigt! Och lägga tbx en bajs strumpa i tvättkorgen..han kunde inte startat en maskin iaf?
Nämen usch. Fanns dessutom papper?..annars hade man ju hittat en servett,bomull..eller en dusch! Nä,fyyyy!