Behöver köpa bilbarnstol till 9månaders. TIPS TACK..
Hej, jag har en 7.5 månaders som åker i babyskyddet från bvc. Snart är det väl dags att lämna tillbaka det och därför måste jag ju börja kika på bilbarnstolar. Självklart vill man ha den bästaste, men prisklasserna styr ju tyvärr endel :(
Därför, har ni tips på bra bilstolar till ett barn från ca 9månader och att den gärna kan ha stolen sen utan göra ännu ett byte.
Bytte precis ut bilstol till min 2.5åring för hon inte fick någon vidare plats i den hon satt i. Nu har hon britax 2 way tror jag.eller high way..nej 2 way va det nog :) osäker.. men iaf, den ser ju okej ut för henne och det står ju faktiskt på den från 6 månaer och 9kg till 25kg.. MEN har svårt att tänka mig att min minsta ska kunna sitta och sova bra i den..den är ju väldigt "fri" till sidorna osv :) Man vill ju gärna ha lite mer stabilt mysigt när de är mindre då de sover.. Men ska testa sätta henne i där sen idag för se hur liten hon ser ut nu
Så snälla har ni tips på vad som är bra och även vad ni inte tycker är bra.
Kan ni prisklasser eller bra sidor/butiker att köpa ifrån så skriv gärna det också :)