Inlägg från: Anonym (GB-par) |Visa alla inlägg
  • Anonym (GB-par)

Fontänorgasm

Har upplevt samma sak. Inte dom kraftigaste orgasmerna som flickvännen kan få men något som hon njuter av och som är lite extra upphetsande som man att kunna ge henne. Är dock väldigt individuellt hur kvinnor reagerar och vilka orgasmer som är kraftigast har upplevt kvinnor som verkligen njuter av sina sprutorgasmer men min flickvän får de kraftigaste orgasmerna om man ger A-punkts massage. Speciellt om det är efter några uppvärmande G-punkts och klitoris orgasmer. 

• Anonym (GB-par)
    100kgpappa skrev 2013-03-25 10:57:46 följande:
    Frugan brukar få de kraftigaste när vi har analsex, men nu var det "bara" missionären samtidigt som hon smekte sig själv. Får se om det händer igen, är inte så ofta man blir uppriktigt förvånad när man sexar+
    Alltid kul när man blir överraskad *LER*
    För vår del fick hon sin första Fontän när vi hade lite andningsövningar och med lite G-punktsmassage stående i köket. Hon såg riktigt förvånad nästa chockad ut när jag talade om för henne att nu får vi torka golv.

• Anonym (GB-par)
    Anonym (Japp) skrev 2013-03-25 11:15:12 följande:
    Japp, jag kan få det när man min slickar mig och använder fingrarna. Första gången blev jag chockad, det var den kraftigaste orgasm jag fått i hela mitt liv. I början så svimmade jag nästan av, bara nån sekund dock. Får det dock inte av bara smek, måste vara oralsex.
    Bara man hittar ett sätt som fungerar. spelar det ingen roll hur man gör.
    Det viktigaste är att man njuter och mår bra av sitt sexliv och sina orgasmer.
Svar på tråden Fontänorgasm