Min kvinna får fontänorgasmer i princip varje gång vi har sex. På vår blogg har jag inte ens gjort en separat kategori för just detta, för jag skulle få tagga vartenda inlägg som beskriver vårt sex med det i så fall, så ofta får hon det.
Precis som klitorisorgasmerna kan de variera kraftigt i hur starka/"bra" de blir, dock är de helt olika klitorisorgasmer, de är mycket kortare, och har inte alls samma sorts muskelsammandragnigar. Och de föregås av att G-punktsområdet sväller därinne, så mycket att jag till slut ibland puttas ut.
Hon kan få dem tätt, och många gånger i rad, massor med gånger. Det är härligt med dessa orgasmer, men ställer till det lite också - det blir blött. Var man än är blir det blött, i sängen, soffan, i bilen... Vi lägger alltid under plastfrotté. Lite trist, men i gengäld njuter vi båda hejdlöst.
De säkraste sätten att ge henne fontänorgasmer är nog (förutom med typ "bowlinggreppet" med fingrarna) om hon sitter på diskbänken eller toastolen, eller om hon rider mig med fotsulorna i sängen. Jag tror att muskulaturen spänns på nåt speciellt sätt, som gör att hon kommer ännu lättare och oftare än annars då.
Även min kvinna får nog annars de starkaste orgasmerna av analsex - och även då oftast fontäner.