Inlägg från: Anonym (Bara vått) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bara vått)

Fontänorgasm

Anonym (jaha) skrev 2013-03-25 11:35:42 följande:
    Det är ju inte så ovanligt att inte fontänen hänger ihop med orgasmen eftersom det bara är en reaktion när man träffar rätt körtlar.

Jag har vid ett antal tillfällen upplevt att det plötsligt rinner ur mig medan vi har sex. Det kan komma stora mängder, upp mot en deciliter. Först var jag rädd att jag kissade men det är med 100 % säkerhet inte kiss. Men jag har aldrig upplevt att jag fått orgasm när det händer. Däremot har jag alltid varit extra kåt vid de tillfällena det har hänt. 

Så vad är det som händer? Kan man få "fontänorgasm" utan orgasm?
  • Anonym (Bara vått)
    Anonym (Frälst) skrev 2013-07-20 00:10:30 följande:
    Ja det kan man.. Jag sprutar oftast utan "vanlig" orgasm.. Är en helt annan känsla men oxå fruktansvärt skönt! Jag har lärt upp mig själv o älskar det.. Finns bra dildos som är anpassade för det.. Rekommenderas!! ;)
    Jo det är väldigt skönt när det händer men som sagt inget som ens påminner om orgasm.
    Kan du få det både med och utan orgasm?

Vilken dildo rekomenderar du? Jag har aldrig sprutat på egen hand. Det har bara hänt med min man. Oftast när han har några fingrar i mig men det har också hänt när vi knullat.

Jag vill gärna att sprutet kommer samtidigt som orgasmen. Det måste vara helt fantastiskt eftersom båda är väldigt sköna var för sig.
  • Anonym (Bara vått)
    Anonym (Frälst) skrev 2013-07-20 00:44:27 följande:

Prova o pressa lite när du squirtar nästa gång.. Mmm

Ska se om jag vågar. Är orolig att det ska hända nått annat då...
  • Anonym (Bara vått)

Det får nog bli med mannen. Det är ju han som lockat fram alla spruten tidigare.

Svar på tråden Fontänorgasm