100kgpappa skrev 2013-03-25 10:47:49 följande:
Igår fick frugan en fontänorgasm för första gången. Märkte strax innan det gick för henne att det blev ganska mycket våtare, men jag insåg inte att det kom så mycket så att det rann ut och blev en stor fläck i sängen. Vi blev lika förvånade båda 2.
Hon beskrev orgasmen som ganska intensiv, men långt ifrån den starkaste hon fått
Någon mer som upplevt något liknande? Vi är runt 35 båda 2, och som sagt, har aldrig hänt förut.
Så där började det för mig för kanske två år sedan, idag är det för mig som för HasseA:s fru, jag får oftast fontäner i samband med orgasmerna. Ibland är orgasmerna bara blöta och normalsköna men ibland är det så grymt skönt att jag har lärt mig ta det jobbiga (blött, omständligt, pinsamt) med det häftiga.
Men första gångerna. Mer arg än intresserad... Det var så jag hittade hit till fl, googlade på hur jag skulle slippa det
HasseA skrev 2013-03-25 13:37:35 följande:
Precis som klitorisorgasmerna kan de variera kraftigt i hur starka/"bra" de blir, dock är de helt olika klitorisorgasmer, de är mycket kortare, och har inte alls samma sorts muskelsammandragnigar. Och de föregås av att G-punktsområdet sväller därinne, så mycket att jag till slut ibland puttas ut.
Det här tycker jag däremot är svårare att hantera. Hur fasen ska man göra för att inte putta ut killen??