• 100kgpappa

Fontänorgasm

Igår fick frugan en fontänorgasm för första gången. Märkte strax innan det gick för henne att det blev ganska mycket våtare, men jag insåg inte att det kom så mycket så att det rann ut och blev en stor fläck i sängen. Vi blev lika förvånade båda 2.
    Hon beskrev orgasmen som ganska intensiv, men långt ifrån den starkaste hon fått

Någon mer som upplevt något liknande? Vi är runt 35 båda 2, och som sagt, har aldrig hänt förut.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Svar på tråden Fontänorgasm
  • Anonym
    naughty skrev 2013-03-26 15:16:15 följande:
    Men ändå något jag skulle vilja uppleva
    Har du ingen som kan hjälpa dig ?
  • Anonym (jaha)
    Anonym skrev 2013-03-26 16:53:01 följande:
    Har du ingen som kan hjälpa dig ?

Behöver man väl ingen hjälp för.....
  • naughty

jo det har jag har testat det mesta men lyckas inte ens få en gpunkts orgasm

• Anonym

Är de bara jag som känner skam efter varje fontän... Tycker de blir så äckligt blött. Känner att de blir sisådär pinsamt blöt medans killen tycker de är kul att ge mig sånna orgasmer..

• Grynet2010

Absolut en av dom bästa och intensivare orgasmerna, bäst är fontän orgasmerna när man har analsex kan hända att man får en liten blackout :)

• Anonym (Förklaring?)

Jag kan inte få fontänorgasm när jag blir penetrerad... Jag vet inte varför, men det går bara om han använder munnen/fingrarna på klitoris. Om jag har nåt inuti så känner jag att jag inte kan slappna av på samma sätt och släppa ut det, är det så för fler?

• teknikfreak
    100kgpappa skrev 2013-03-25 10:47:49 följande:
    Igår fick frugan en fontänorgasm för första gången. Märkte strax innan det gick för henne att det blev ganska mycket våtare, men jag insåg inte att det kom så mycket så att det rann ut och blev en stor fläck i sängen. Vi blev lika förvånade båda 2.
    Hon beskrev orgasmen som ganska intensiv, men långt ifrån den starkaste hon fått

Någon mer som upplevt något liknande? Vi är runt 35 båda 2, och som sagt, har aldrig hänt förut.
    Så där började det för mig för kanske två år sedan, idag är det för mig som för HasseA:s fru, jag får oftast fontäner i samband med orgasmerna. Ibland är orgasmerna bara blöta och normalsköna men ibland är det så grymt skönt att jag har lärt mig ta det jobbiga (blött, omständligt, pinsamt) med det häftiga. Solig

Men första gångerna. Mer arg än intresserad... Det var så jag hittade hit till fl, googlade på hur jag skulle slippa det Obestämd 
    HasseA skrev 2013-03-25 13:37:35 följande:
    Precis som klitorisorgasmerna kan de variera kraftigt i hur starka/"bra" de blir, dock är de helt olika klitorisorgasmer, de är mycket kortare, och har inte alls samma sorts muskelsammandragnigar. Och de föregås av att G-punktsområdet sväller därinne, så mycket att jag till slut ibland puttas ut.
    Det här tycker jag däremot är svårare att hantera. Hur fasen ska man göra för att inte putta ut killen?? 
    Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Anonym (tjoo)

Lite kul ändå vilken fascination detta väcker. Alla "fontäner" är ju inte äkta. Från rätt körtlar ska det vara rent och odörfritt... sen finns det ju dem som tillfälligt får svårt att hålla tätt. (Märks på lukten) ;)

• Mattias 855

Jag har kommit på "knepet" för hur jag ska ge min fru fontän. Ganska ofta vill hon bromsa, men när vi inte haft sex på ett tag kommer det riktigt mycket. Jag njuter av det!! Sist vi gjorde det så njöt hon väldigt mycket men precis efter orgasmen med sprutet så rest hon på sig omedelbart och sa "jag hatar det där". Ganska avtändande....

Svar på tråden Fontänorgasm