• 100kgpappa

Fontänorgasm

Igår fick frugan en fontänorgasm för första gången. Märkte strax innan det gick för henne att det blev ganska mycket våtare, men jag insåg inte att det kom så mycket så att det rann ut och blev en stor fläck i sängen. Vi blev lika förvånade båda 2.
    Hon beskrev orgasmen som ganska intensiv, men långt ifrån den starkaste hon fått

Någon mer som upplevt något liknande? Vi är runt 35 båda 2, och som sagt, har aldrig hänt förut.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Svar på tråden Fontänorgasm
  • Mucko

Jag va ihop med en tjej hon fick riktiga fontäner,det bara sprutade ur henne ,
    och sedan fick man inte röra henne där nere på en stund,sen efter 5-10min va det bara att köra på igen
    Jag låg med öppen mun och lapade i mig safterna  

• lilmissredhotts

Har aldrig haft problem att få fontän på egen hand, men för några dagar sedan kom min pojkvän på hur han ska hjälpa mig..
    Jag älskar det! Och han älskar det!
    Kraftiga orgasmer, få vara i centrum och se hur upphetsad han blir. Jösses.

Mitt ex gav mig alltid fontänorgasmer.

• Anonym (X)
    Mucko skrev 2013-07-16 02:27:21 följande:
    Jag va ihop med en tjej hon fick riktiga fontäner,det bara sprutade ur henne ,
    och sedan fick man inte röra henne där nere på en stund,sen efter 5-10min va det bara att köra på igen
    Jag låg med öppen mun och lapade i mig safterna  

Kräks
  • Frogo
    Anonym (X) skrev 2013-07-16 08:08:30 följande:

Korkat att klanka ner på det...
  • Mattias 855
    lilmissredhotts skrev 2013-07-16 02:41:57 följande:
    Har aldrig haft problem att få fontän på egen hand, men för några dagar sedan kom min pojkvän på hur han ska hjälpa mig..
    Jag älskar det! Och han älskar det!
    Kraftiga orgasmer, få vara i centrum och se hur upphetsad han blir. Jösses.

Mitt ex gav mig alltid fontänorgasmer.

Mysigt!! Jag blir sjukt upphetsad av att få ge fontän och se det rinna...
  • Mucko
    Mattias 855 skrev 2013-07-16 18:28:36 följande:

Jag håller med
  • Anonym (Frälst)

Fick min första fontän i höstas av ett kk.. Så otroligt häftigt.. Efter det exprerimenterade jag själv tills jag kunde.. Övning ger färdighet.. ;)

Jag älskar att göra det, både själv o tillsammans m en kille.. Tycker det är upphetsande att fullständigt spruta ner honom.. Spruta i hans mun.. El på hans kuk o sen suga av..

Det är min erfarenhet!

• Anonym (Bara vått)
    Anonym (jaha) skrev 2013-03-25 11:35:42 följande:
    Det är ju inte så ovanligt att inte fontänen hänger ihop med orgasmen eftersom det bara är en reaktion när man träffar rätt körtlar.

Jag har vid ett antal tillfällen upplevt att det plötsligt rinner ur mig medan vi har sex. Det kan komma stora mängder, upp mot en deciliter. Först var jag rädd att jag kissade men det är med 100 % säkerhet inte kiss. Men jag har aldrig upplevt att jag fått orgasm när det händer. Däremot har jag alltid varit extra kåt vid de tillfällena det har hänt. 

Så vad är det som händer? Kan man få "fontänorgasm" utan orgasm?
  • Anonym (Frälst)
    Anonym (Bara vått) skrev 2013-07-19 23:58:37 följande:
    Jag har vid ett antal tillfällen upplevt att det plötsligt rinner ur mig medan vi har sex. Det kan komma stora mängder, upp mot en deciliter. Först var jag rädd att jag kissade men det är med 100 % säkerhet inte kiss. Men jag har aldrig upplevt att jag fått orgasm när det händer. Däremot har jag alltid varit extra kåt vid de tillfällena det har hänt. 

Så vad är det som händer? Kan man få "fontänorgasm" utan orgasm?

Ja det kan man.. Jag sprutar oftast utan "vanlig" orgasm.. Är en helt annan känsla men oxå fruktansvärt skönt! Jag har lärt upp mig själv o älskar det.. Finns bra dildos som är anpassade för det.. Rekommenderas!! ;)
  • Anonym (Bara vått)
    Anonym (Frälst) skrev 2013-07-20 00:10:30 följande:
    Ja det kan man.. Jag sprutar oftast utan "vanlig" orgasm.. Är en helt annan känsla men oxå fruktansvärt skönt! Jag har lärt upp mig själv o älskar det.. Finns bra dildos som är anpassade för det.. Rekommenderas!! ;)
    Jo det är väldigt skönt när det händer men som sagt inget som ens påminner om orgasm.
    Kan du få det både med och utan orgasm?

Vilken dildo rekomenderar du? Jag har aldrig sprutat på egen hand. Det har bara hänt med min man. Oftast när han har några fingrar i mig men det har också hänt när vi knullat.

Jag vill gärna att sprutet kommer samtidigt som orgasmen. Det måste vara helt fantastiskt eftersom båda är väldigt sköna var för sig.
  • Anonym (Rainmaker)

Min fru kommer ofta med G-punkts och klitorisorgasm samtidigt. Vi tajmar det med att jag pullar henne hårt mot G-punkten samtidigt som hon smeker klittan... Hon låter mig veta när hon är på G och då kör jag stenhårt med mina fingrar... Hon brukar spruta upp över min arm, över bröstkorgen och ibland lyckas hon pressa så hårt att jag får några stänk i mitt ansikte! Mm love it!

• Anonym (Frälst)
    Anonym (Bara vått) skrev 2013-07-20 00:35:34 följande:
    Jo det är väldigt skönt när det händer men som sagt inget som ens påminner om orgasm.

Kan du få det både med och utan orgasm?

Vilken dildo rekomenderar du? Jag har aldrig sprutat på egen hand. Det har bara hänt med min man. Oftast när han har några fingrar i mig men det har också hänt när vi knullat.

Jag vill gärna att sprutet kommer samtidigt som orgasmen. Det måste vara helt fantastiskt eftersom båda är väldigt sköna var för sig.

Inte så ofta m båda men jag älskar dom även var för sig..

www.halens.se/elektronik-personvard-intimprodukter-400/vibrator-g-punkt-slimline-068598/paging$1,27

Skitbra för fontäner.. Den jag lärde mig på o nu kan jag spruta massor av ggr på rad o stora sprut.. Prova o pressa lite när du squirtar nästa gång.. Mmm
  • Anonym (Bara vått)
    Anonym (Frälst) skrev 2013-07-20 00:44:27 följande:

Prova o pressa lite när du squirtar nästa gång.. Mmm

Ska se om jag vågar. Är orolig att det ska hända nått annat då...
  • Anonym (Frälst)
    Anonym (Bara vått) skrev 2013-07-20 00:57:44 följande:
    Ska se om jag vågar. Är orolig att det ska hända nått annat då...

Det gör det inte.. Ska tydligen inte funka enl fråga olle.. :) Skaffa en dildo o testa själv först.. Fast å andra sidan .. So what! ;)
  • Anonym (Bara vått)

Det får nog bli med mannen. Det är ju han som lockat fram alla spruten tidigare.

• Anonym (Frälst)
    Anonym (Bara vått) skrev 2013-07-20 01:11:10 följande:
    Det får nog bli med mannen. Det är ju han som lockat fram alla spruten tidigare.

Kan ju använda den o spruta på honom.. Jättemysigt.. Men visst är det härligt att låta nån ge en fontän..
  • Anonym (slick)
    Mattias 855 skrev 2013-07-16 18:28:36 följande:

• Anonym (slick)
    Anonym (Bara vått) skrev 2013-07-20 01:11:10 följande:
Svar på tråden Fontänorgasm