• Anonym (bevis)

Hur bevisar man att barnet mår bäst så här?

Mitt ex pratar om att stämma mig på vårdnaden och boendet, jag har haft det i ett par år.
    Anledningen är för att jag drog ner umgänget, barnet sov inte på förskolan, hade mardrömmar och sov hackigt på nätterna, hade dålig aptit, blev apatisk, arg och slogs, slutade utvecklas i samma takt, var extremt "mammig" och ingen fick komma mig nära, när jag hämtade så skreks det hela vägen hem, efter att jag drog ner umgänget har det vänt, gladare barn finns inte! Det är som en dröm, talet har kommit igång igen, man skulle inte kunna tro att det här barnet har varit mycket för att slåss.
    Hur bevisar man att barnet mår bäst så här? Min krets har också sett det här beteendet, men räcker det?

• Svar på tråden Hur bevisar man att barnet mår bäst så här?
  • Anonym

Hur ofta får pappan ha umgänge nu och hur gammalt är barnet? När drog du ner umgänget?

• Anonym

Hur gammalt är barnet?
    Hur var umgänet?
    Hur förändrade du umgänget?  

• Anonym (bevis)

Barnet är två och ett halvt år gammalt, vi provade en vecka var, minskade till fyra och en halv dag.

• Kjell2
    Anonym (bevis) skrev 2013-03-25 11:28:07 följande:
    Mitt ex pratar om att stämma mig på vårdnaden och boendet, jag har haft det i ett par år.
    Anledningen är för att jag drog ner umgänget, barnet sov inte på förskolan, hade mardrömmar och sov hackigt på nätterna, hade dålig aptit, blev apatisk, arg och slogs, slutade utvecklas i samma takt, var extremt "mammig" och ingen fick komma mig nära, när jag hämtade så skreks det hela vägen hem, efter att jag drog ner umgänget har det vänt, gladare barn finns inte! Det är som en dröm, talet har kommit igång igen, man skulle inte kunna tro att det här barnet har varit mycket för att slåss.
    Hur bevisar man att barnet mår bäst så här? Min krets har också sett det här beteendet, men räcker det?

Du berättar själv, utlåtande från dagispersonal etc. Om det sen räcker är en annan sak.
  • Anonym (bevis)
    Kjell2 skrev 2013-03-25 11:45:46 följande:

Du berättar själv, utlåtande från dagispersonal etc. Om det sen räcker är en annan sak.
    Jag har papper på att dagiset reagerat om sovrutinerna där och att bvc har markerat att vikten påverkats av tidsperioden.
  • Anonym
    Anonym (bevis) skrev 2013-03-25 11:42:30 följande:
    Barnet är två och ett halvt år gammalt, vi provade en vecka var, minskade till fyra och en halv dag.
    När började ni med växelvis boende varannan vecka och när slutade du med det?

Har pappan på helgerna?
  • Anonym
    Anonym (bevis) skrev 2013-03-25 11:42:30 följande:

Hur länge provade ni en vecka var?
    Mycket av det du skreiver  kan ju ha med åldern att göra också? 

• Anonym
    Anonym (bevis) skrev 2013-03-25 11:47:55 följande:
    Jag har papper på att dagiset reagerat om sovrutinerna där och att bvc har markerat att vikten påverkats av tidsperioden.
    Hur länge sen var det Ts?
  • Anonym (A)

Är du nöjd med svaren?

Du kan förlora eller vinna i tingsrätten.

Svar på tråden Hur bevisar man att barnet mår bäst så här?