Inlägg från: Eliezer4 |Visa alla inlägg
  • Eliezer4

Gravid med tvillingar via IVF?

Hej!

Här har ni en till som väntar tvillingar via IVF. Vi satte in ett ägg den 23/5 och på testdagen den 6/6 så fick vi plus. Tre veckor senare när vi var på Carlanderska och gjorde VUL så hittade läkaren två tickande små hjärtan. Så vi ska få enäggstvillingar. Har inte tvillingar i släkten, så det ska bli riktigt kul det här. Våra första barn. Har kämpat med IVF i 2,5 år. Och nu äntligen så tog det sig.
    På onsdag (17/7) ska vi på inskrivning på MVC. Hoppas vi får se våra små skruttar igen då.  BF 2014-02-11. 

• Eliezer4

Var på läkarbesök idag och fick se våra två små skruttar igen. Deras hjärtan slog fint och de sprattlade med både ben och armar. Det var helt underbart att se. Går in i vecka 12 imorgon. 

• Eliezer4

Gick in i vecka 16 idag. Känner mig trött, ont i huvudet och det drar i magen. När jag kommer hem från jobbet känns det mer i magen. När det har varit helg känns det inte alls i magen. Får se hur länge till jag orkar jobba. Är helt slut när jag kommer hem efter jobbet. Jobbar på en förskola med barn 1-3 år. Ska till Östra nästa måndag (26/8) för nytt ultraljud. Då får vi se våra skruttar igen.

Svar på tråden Gravid med tvillingar via IVF?