• Anonym (anna)

tight?

Hallå:)
    Jag har en lite udda fråga som jag tänkte ställa till er tjejer här inne. Jag har läst så mycket om tjejer som tydligen är så tajta att de får knappt in en k*k och de känner sig helt uppfyllda vid sex osv. Så är det inte för mig, ingen kille har sagt att jag är tajt eller nått sånt utan brukar mer låta "åh jag kommer så långt in i dig".
    Kommer killarna inte helt in i er vid sex? alltså att det tar stopp efter ett tag för att ni är så tajta?

Blir lite fundersam över detta, finns det någon här som vart slapp redan vid 18års åldern? (jag har inte fått barn eller något sådant och min gynekolog har till och med sagt att jag har bra "muskler" så knipövningar lär nog inte hjälpa).
    Behöver inga råd på hur jag ska bli tightare eller så utan är mer nyfiken om de flesta tjejer verkligen är så tighta som det låter?

• Svar på tråden tight?
  • Anonym
    Anonym (anna) skrev 2013-03-26 17:26:18 följande:
    Skulle vart kille istället, ni kan ju bara snegla i duschen om ni blir osäkra på er storlek;)  lite svårare som tjej ju:P
    Men ja om man tolkar att vara fylld som att vara uttänjd till max så nä det blir jag inte med min kille.

Men är lite nyfiken, kommer ni killar inte "hela vägen in" på era tjejer, om dom är tighta alltså?

Men de är långt ifrån alla som gillar att bli utänjd till max :) och en sådan kuk skulle man inte vilja haGlad
  • Anonym
    Anonym (anna) skrev 2013-03-26 17:26:18 följande:
    Skulle vart kille istället, ni kan ju bara snegla i duschen om ni blir osäkra på er storlek;)  lite svårare som tjej ju:P
    Men ja om man tolkar att vara fylld som att vara uttänjd till max så nä det blir jag inte med min kille.

Men är lite nyfiken, kommer ni killar inte "hela vägen in" på era tjejer, om dom är tighta alltså?

Fast alltså tight och djup är olika saker. Jag kommer nästan alltid hela vägen in, men jag har ett ganska kort vapen så att säga.. haha! Men hon är fortfarande tight. Det är mycket friktion helt enkelt, även om det är vått.
  • lyckligmamma87

Min sambo går i bott på mig o då är inte hela hinne... Det gör ont inne i magen känns som han trycker ut äggledar o livmodern o innan jag fick barn o efter o under va det ännu värre.... O alla jag har varit med innan som efter barnafäda så har dom sakt att jag är tajt.... Hur min mus kramar åt deras osv osv o svårt o komma in pga det fast jag är plask våt... Min Gyn frågar flera gg om jag verkligen är av med oskulden

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-26 17:33:36 följande:
    Men de är långt ifrån alla som gillar att bli utänjd till max :) och en sådan kuk skulle man inte vilja haGlad
  • Anonym (Nice)
    lyckligmamma87 skrev 2013-03-26 22:47:33 följande:
    Min sambo går i bott på mig o då är inte hela hinne... Det gör ont inne i magen känns som han trycker ut äggledar o livmodern o innan jag fick barn o efter o under va det ännu värre.... O alla jag har varit med innan som efter barnafäda så har dom sakt att jag är tajt.... Hur min mus kramar åt deras osv osv o svårt o komma in pga det fast jag är plask våt... Min Gyn frågar flera gg om jag verkligen är av med oskulden
    Låter som du kan njuta riktigt bra med de flesta Flört
  • Anonym (18 år som du!)

En vagina anpassar sig till ur sinnesstämmningen är.. Blir du attraherad av någon och våt, så spelar det ingen roll hur "tight" du än må vara, alla kan få in en penis i sig.. annars så är man antagligen inte tillräckligt upphetsad. :)

Jag har inte heller hört att jag är tight osv, men min pojkvän älskar mig och kommer varje gång vi har sex.
    är man för "tight" så är de nog mest obehagligt för killen.. Så glo dig inte galen på detta, utan var nöjd med det du har, och jag troor de enda du ska jobba på är din självkänsla, för de är absolut inte förslappad i underlivet, de är inprincip omöjligt i din ålder, så håll skenet uppe och knulla på som bara tusan :)

• Flirpan

Jag är väldigt tight men upplever inte det som ett problem. Det är ju bara ta emot liksom.

• Anonym (Nice)

Men de känns som att de som skriker att killen måste vara 16 grov för annars känner man inget... Där har man en slapp tjej, måste tjejen ha en kuk som endast ca 6% av killarna har så ligger verkligen "problemet" hos henneGlad

Det skulle jag vilja veta innan jag hamnade i säng med henne. Om det nu handlar om ONS.

• Anonym (anna)
    Anonym (Nice) skrev 2013-03-27 09:46:58 följande:
    Men de känns som att de som skriker att killen måste vara 16 grov för annars känner man inget... Där har man en slapp tjej, måste tjejen ha en kuk som endast ca 6% av killarna har så ligger verkligen "problemet" hos henneGlad

Det skulle jag vilja veta innan jag hamnade i säng med henne. Om det nu handlar om ONS.
    Min frågeställning var bara om de flesta tjejer verkligen är så tighta att de knappt får in den, då jag tycker att man läser sådant så ofta.
    Sedan är jag väldigt ointresserad av att höra kommentarer som att det är fel på någon som är större eller att du vill hänga en varningslkylt på folk ute på krogen.
  • Anonym (Nice)
    Anonym (anna) skrev 2013-03-27 10:04:33 följande:
    Min frågeställning var bara om de flesta tjejer verkligen är så tighta att de knappt får in den, då jag tycker att man läser sådant så ofta.
    Sedan är jag väldigt ointresserad av att höra kommentarer som att det är fel på någon som är större eller att du vill hänga en varningslkylt på folk ute på krogen.
    Jag förstår! Ja vissa kanske är det. Men likadant här kan det nog överdrivas en hel del.
  • Anonym (anna)
    Anonym (Nice) skrev 2013-03-27 10:09:46 följande:
    Jag förstår! Ja vissa kanske är det. Men likadant här kan det nog överdrivas en hel del.
    Ja jag tänkte oxå det först, att de som är gynekologiska under som lyckligmamma87 gärna skriver om det på forum osv medan det är lite mer tabu att vara större eftersom det ju inte är särskilt "eftertraktat" och därför kanske inte så många som skriver om det. Men svårt att veta, hittills är det ju 2/3 tjejer som svarat i tråden sagt att de faktiskt är såpass tighta.

• Anonym (Nice)

Precis, men vänd på det. Läser du i snopptrådar så kan man ju tro att en snopp som är säg 17x13 liten. För det skrivs så mycket om storlekar. Men det är ju bara de som har så stora som 17x13 och mer skriver om det. De som är mer medel skriver ju ofast ingenting men det är ju vanligare att man har en både kortare och smalare kamrat.

Det är säkert samma när det gäller detta. Dom som är väldigt tighta skriver om det här, och de som är mer "vanliga" låter bli. Så fokuserar man och bygger sin fakta på forum (eller porr med för den delen) så får man ju en skev bild av vad som är det mest naturliga och vanligaste där ute.

• lyckligmamma87

Men tjejerna i porr filmer ser rätt slappa ut så jag tror det finns trånga som slappa o medium lika så jätte små mini kukar som killar med hästkukar o dom som har medium :) fast det pratar sällan om slappa Musar ända är knipövningar

Svar på tråden tight?