• Anonym (anna)

tight?

Hallå:)
    Jag har en lite udda fråga som jag tänkte ställa till er tjejer här inne. Jag har läst så mycket om tjejer som tydligen är så tajta att de får knappt in en k*k och de känner sig helt uppfyllda vid sex osv. Så är det inte för mig, ingen kille har sagt att jag är tajt eller nått sånt utan brukar mer låta "åh jag kommer så långt in i dig".
    Kommer killarna inte helt in i er vid sex? alltså att det tar stopp efter ett tag för att ni är så tajta?

Blir lite fundersam över detta, finns det någon här som vart slapp redan vid 18års åldern? (jag har inte fått barn eller något sådant och min gynekolog har till och med sagt att jag har bra "muskler" så knipövningar lär nog inte hjälpa).
    Behöver inga råd på hur jag ska bli tightare eller så utan är mer nyfiken om de flesta tjejer verkligen är så tighta som det låter?

• Svar på tråden tight?
  • Creosote

Du har nog träffat killar med väldigt små kukar.

Better? Better bring a bucket. I´m gonna throw up.
  • Anonym (anna)
    Creosote skrev 2013-03-26 15:10:43 följande:
    Du har nog träffat killar med väldigt små kukar.
    hihi (Y) men tror tyvärr de har vart ganska normalstora :P
  • Anonym

Jag har inget att jämföra med vad det gäller partner, men jag upplever iaf min sambo (jag är kille) som väldigt tajt. Det är inte så att det tar stopp på djupet, utan att det stramar åt runtom även fast hon är våt. Hon påstår i sin tur att jag är den minsta hon haft, så jag har ingen aning om hur hon fixat det förut.

Inget svar på din fråga egentligen, men det är så jag tycker "tajt" är iaf.

• Creosote
    Anonym (anna) skrev 2013-03-26 15:26:26 följande:
    hihi (Y) men tror tyvärr de har vart ganska normalstora :P
    Då är du väl bara slapp.
    Better? Better bring a bucket. I´m gonna throw up.
  • Anonym (anna)
    Anonym skrev 2013-03-26 15:26:59 följande:
    Jag har inget att jämföra med vad det gäller partner, men jag upplever iaf min sambo (jag är kille) som väldigt tajt. Det är inte så att det tar stopp på djupet, utan att det stramar åt runtom även fast hon är våt. Hon påstår i sin tur att jag är den minsta hon haft, så jag har ingen aning om hur hon fixat det förut.

Inget svar på din fråga egentligen, men det är så jag tycker "tajt" är iaf.
    Sorry för att jag är nyfiken nu men enligt din känsla så hade det alltså inte gått om du hade vart större?
  • Anonym (anna)
    Creosote skrev 2013-03-26 15:29:36 följande:
    Då är du väl bara slapp.
    Ja det låter ju inte bättre än så (men skumt att man kan vara slapp redan vid 18års ålder, men är kanske olika storlek precis som på killar då haha), är du tjej själv?
  • Anonym
    Anonym (anna) skrev 2013-03-26 16:18:30 följande:
    Sorry för att jag är nyfiken nu men enligt din känsla så hade det alltså inte gått om du hade vart större?
    Ingen fara. Nej hon påstod att det gick bra med killarna innan även fast de var större. Det är jag som har svårt att tro hur något skulle kunna få plats där som är större. :)
  • Anonym

Känner man sig inte fylld av en snopp som är runt medel så är man ju lite större i vaginan. Men älskar man tjejen så kvittar de precis som i andra fall. Du är säkert hur skön som helst.

• Anonym (Mjo)
    Anonym skrev 2013-03-26 17:02:34 följande:
    Känner man sig inte fylld av en snopp som är runt medel så är man ju lite större i vaginan. Men älskar man tjejen så kvittar de precis som i andra fall. Du är säkert hur skön som helst.
    Beredd att hålla med. 
  • Anonym (anna)

Skulle vart kille istället, ni kan ju bara snegla i duschen om ni blir osäkra på er storlek;)  lite svårare som tjej ju:P
    Men ja om man tolkar att vara fylld som att vara uttänjd till max så nä det blir jag inte med min kille.

Men är lite nyfiken, kommer ni killar inte "hela vägen in" på era tjejer, om dom är tighta alltså?

Svar på tråden tight?