• Anonym

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Hej, jag vill vara med. Började lite lätt i måndags igentligen så har hållt på några dagar. Men kör inte så strikt. Försöker göra barn samtidigt, men nu när det gått ett  halvår och inget hänt mer än att jag gått upp mer i vikt så tänkte jag att ska gå ner.

Ålder: 25
    Startvikt: 77,5
    Målvikt: egentligen runt 58, men börjar med att komma under 70. Så vi säger 70.
    Hur jag ska gå ner i vikt/Metod: shape up club, så jag får äta allt. Och röra lite lätt på mig, sitter annars helt still.
    Mitt startdatum för utmaningen: 25, så igentligen började jag i måndags.
    Jag kommer att väga mig på: måndagar.
    Har du provat att gå ner i vikt förr?: ja
    Om ja, med vilken/vilka metoder: halvdana olika dieter, kolhydratsfritt funkar inte för mig!

• Anonym

Oj, skriver från mobilen och då funkar inte radbrytningen. Ber om ursäkt att det blev svårläst.

• Anonym

Får man haka på här även om det är lite i efterhand?är på min 7:e dag idag. Cyklar 10 km på motionscykel på 30 min varje dag..har en två åring och en treåring så för övrigt sitter jag aldrig still(hehe) är 1,72cm,vikt ca 70 kg, målvikt ca 60 kg..har dock inte kunnat väga mig än för att se något resultat..batteriet på vågen är slut och jag har knappt varit ute alls p ga sjuka barn....men idag har jag tänkt smita ut en stund😁

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor