Inlägg från: Anonym (HoN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HoN)

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Får man lov att hoppa in trots att man ej varit med ifrån början? (:

• Anonym (HoN)

Då jag såg att en annan hoppade in sent gör även jag det då ingen svarade på min fråga, hoppas det är okej (: Ålder:19 Startvikt:56 Målvikt:50 Hur jag ska gå ner i vikt/Metod:Äta mindre kolhydrater och träna mera. Även sluta småäta på kvällarna. Mitt startdatum för utmaningen:21/4 2013 Jag kommer att väga mig på:Måndagar eller tisdagar Har du provat att gå ner i vikt förr?:Inte seriöst Om ja, med vilken/vilka metoder:

• Anonym (HoN)

Mitt inlägg blev knas men det står kortfattat att jag väger 56 och skall ned till 50, är 162 cm lång (:

• Anonym (HoN)

En mycket bra första dag för mig (än så länge). Frukost blir lätt att jag hoppar över då jag inte alls är hungrig på morgonen, men till lunch blev det en normal portion makaroner med köttfärssås och till mig en bit grillat kött med några få pommes. Det är svårt för mig att äta "super nyttiga"  måltider då jag fortfarande bor hemma och äter i princip vad som finns hemma. Blir även en timma på gymmet sedan. Mitt bästa tips för att inte gå och småäta är att tugga tuggummi eller dricka någon light läsk utan kalorier, tar bort allt mitt småätande. Ska bli kul att se vad vågen visar imon även om jag vägt mig idag. Tycker att ni alla är grymma och kämpar på bra, applåder till er (:

• Anonym (HoN)

Underbart med nya personer! (: Idag vägde jag in på 55.4, hoppas på 2 kg viktnedgång tills nästa vecks. Kämpa på nu tjejer och Fru mamma vågen är inte det viktigaste utan det är att du själv tycker om det du ser så grymt bra att du kämpar på!^^

• Anonym (HoN)

Idag har det gått bra men jag är såååå dålig på att sluta äta när jag väl börjat, någon som har ett tips emot hur man ska kunna sluta när man är mätt och inte fortsätta bara för att det är gott? Btw super bra jobbat alla, en massa minus det gillar vi!:D

• Anonym (HoN)

Mätte mig nyss och insåg att jag hade tappat hela 5 cm över "kärlekshandtagen" hade även tappat ngr centimeter på andra ställen dock är låren fortfarande lika stora *suck*. Annars har veckan gått bra, ätit mycket protein och lite kolhydrater och fett.

Tycker ni andra är så sjukt duktiga som får massa minus hela tiden^^

• Anonym (HoN)

Hel alla! Jag måste tyvärr meddela att jag drar mig ur. Jag har flera student skivor två resor (paris och turkiet) studentbal studenten och flera konserter framför mig nu följande veckor. Jag känner att jag vill verkligen njuta av denna tiden och inte hålla på och stressa mig över maten. 54 var nu morgon viktigt så det känns helt ok till mina 162 cm. Förlåt för att jag sviker er men känner att jag vill kunna njuta av dessa underbara veckor fullt ut och ta upp dieten när det passar bättre ned allt omkring. Önskar er all lycka!

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor