Inlägg från: Anonym (Långstång) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Långstång)

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Ålder: 28
    Startvikt: 108
    Målvikt: 75 (delmål1 under 100, delmål2 under 90, MÅL: vad som helst under 80.)
    Längd: 185
    Hur jag ska gå ner i vikt/Metod: sluta moffa varje dag, godis är det slut med öht. Byta ut några mål med shakes. Äta liite mindre (inte stora mans prtioner) Och zumba+röra på mig mer i vardagen.,
    Mitt startdatum för utmaningen: 1/4
    Jag kommer att väga mig på: har ingen våg så jag kan inte säga något men får köpa en. Väger mig i helgen hos min syster denna gång iaf.
    Har du provat att gå ner i vikt förr?: ja
    Om ja, med vilken/vilka metoder: med zumba och lchf. Gick då ner 25kg på 3-4 månader

hej, kan jag va med på ett hörn?
    jag har nyligen fött mitt 3e barn och gick upp aaaaallt för mycket! jag väger nu efter MER än jag gjorde som hög gravid med båda mina andra barn. wtf liksom.
    Nu vill jag ha väck skiten, min motivering är att jag känner mig så sjuklig, tung, fet, ofräsch. Humör from hell, hjärtklappning osv.

vad är eran motivering?

• Anonym (Långstång)

tack fru mamma.
    Jag har med ont i kroppen och lederna. Jag känner nu när jag försöker zumba... Det knäcker i axlar, smäller i skuldran, knäna är en katastrof. Men det är bra på det viset att man rör hela kroppen och på olika sätt så jag hoppas på att bli lite smukare i mina försuttna kroppsdelar!

ja smalkläder har jag gott om. Snygga kläder som bara ligger och ropar på mig. Ger mig dåligt samvete gör dom ;(

Nu har jag zumbat i 40 min. Min bebis på 7 månaden avbröt mig *harkel*
    Det var egentligen en timmes pass

• Anonym (Långstång)

roligt att detox nämts i tråden just nu när jag funderat på det men av att googla blir jag bara förvirrad av. Hur har ni gjort, ni... 2? som gjort det innan?

jag funderar på vad jag ska äta till middag i dag för övrigt. Eftersom jag har börjat träna har jag bestämt att behålla middagen och byta ut andra mål med shakes och inte äta efter 8 på kvällen. Det är SKÖNT att gå och lägga sig lite så där tom i magen i stället för överjäst som jag gjort i ett år nu..

• Anonym (Långstång)

hahaha men vad med "step by step" ? funkar det inte?
    Nej jag ska inte prata, jag står och fläktar runt och inser efter en stund att jag inte gör lika alls hahahahah men vaffan, så länge jag blir varm och svettig och följer det någesånär så är det bra nog för mig hehe

• Anonym (Långstång)

har ni sambos eller?
    min kärahar inte fattat att jag menar allvar tror jag för han fick helt dilla igår och va sååå sugen på något gott.
    jag kände hur det sög i magen själv när han höll på så. Han fick sig en liten påminning och nu hoppas jag han ska sluta nämna chokladbollar, jordgubbar och glass och allt va det var han sa igår.

vet inte om jag kommer hatid att träna något idag, känns skit jobbigt. Jag måste städa inför en visning och sen ha den. Sen laga middag och sen va med barnen och sen va det kväll. :/ Får städa lite hurtigt då!

• Anonym (Långstång)

hejja hejja allihop!
    jag har inte bantat så grovt så jag tror kanske inte att jag gått ner heller men jag har zumbat alla dagar utom i går, känner att min ring på fingret sitter lite lösare (får inte av den) jag har känt mig svullen och uppblåst och det har varit myycket bättre denna vecka. Jag ska zumba så fort min bebis sover sin första middags lur tänkte jag.
    Idag kommer dock min systers familj på middag. Hennes man insisterar på att laga hans specialare som jag älskar :S inte så väldigt nyttigt men inte det värsta heller. Ska försöka kontrollera mig.

starkt jobbat en himmelsk drog. Har ett cigg paket kvar som jag hoppas ska bli mitt sista.

• Anonym (Långstång)

ja vi borde sluta röka allihop! Återkommer när mitt paket är slut.
    Nu har jag zumbat, så nu ska jag äta frukost!

• Anonym (Långstång)

ja, ursäkta mig.. bra jobbat Juno!
    jag skulle gärna se 0.7-1 kg mindre på vågen den här veckan.

• Anonym (Långstång)

cigg fingrar luktar verkligen skunk!! :(

snart ska jag ut och gå ett par km. Har inte bestämt mig om jag ska ta min tjockis i bärsjalen eller vagnen. Blir ju sååå svettigt med sjalen jag som får besök. Men... svett är bra?

• Anonym (Långstång)

grattis till allas kilon försvunna!

jag har inte vägt mig än. Blev inte så bra helg heller så jag avstår >_<
    men nu nya tag iaf.
    har läst lite om vad som kan hjälpa förbränningen eller öka den och hittade tipsen en te sked kanel, honung, en kopp kaffe före träning ocg chili. M.m så klart.
    jag väntar på klar tecken från hjärt kliniken (har hårda extra slag) på att få brja träna ordentligt. jag kör på med min 20 min zumba så länge.

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor