Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Borderline

Hej jagbehöver hjälp och råd.

Har levt med en som har borderlin i ca 5 år och dom tre sista har hon sårat mig mer än ni kn arna sånu måste jag släppa taget men e inte riktigt så stark då jag tycker så synd om henne och hon har tryckt ner mig så pass.

Men hur gör man för att släppa taget helt vi har delat på oss nu i veckan och hon sårar mig än hur gör jag för att ta steget.

Klarar inte av att inte veta va hon vill då hon ändrat sig från dag till dag så för att jag ska må bättre måste jag nog komma den?

• Anonym (anonym)

Hej har varit med en som har borderline i 6 år och vi har två barn nu för en vecka sen bråkade vi tiktigt mycket det slutadr med att hon åkte och har inte varit hemma sen dess. Hon har varit med en annan och det skiter jag i efter som det va jag omkastdut hnne men nu igår sa hon att hon vill försöka igen men idag vill hon vänta o massa skit va ska jag göra hon mår så jävla dåligt och vet att hon vill va med mig men vett inte va som e i hennes huvud just nu snälla hjälp mig!!!!!!!!

• Anonym (anonym)

Ne ingen sprit inga droger hon mår bara riktigt dåligt jag vill försöka fixa det o ena dagen vill hon andra e hon tvek sam vill hjälpa henne o fatta att hon drar ner sig själv och alla rönt henne när hon gör så här men vet inte hur

• Anonym (anonym)

Grejen e ju att hon förhoppningsvis ska börja med dbt efter nyår men e inte säkert. Hjälp ne inte den hjälpen vi har behövt har vi inte fått. Nu vill hon att jag ska gå till psykolog o prata så jag bevisar för henne att jag vill o få hjälp hur jag ska hantera allt.

Hon ska ju me gå va men just nu e hon så nere o känner sig så sviken av mig o tror det är därför hon velar så mycket hon e nog rädd att jag kastar utt henne igen om det blir så här så hon vill vänta säger hon inan vi kanske ska försöka igen.sa hon i dag men igår skulle vi försöka igen så vet inget bara att hon e djupt sårat och rädd.

• Anonym (anonym)

E nästan samma här jag viste att hon måde dåligt men hon anklagade mig för skit o jag sa ifrån när jag borde hållit om henne nu har hon förlåtit mig men e rädd att jag gör aå igen och det förstår jag. Nu e det hon som gör mig så in i helvete illa med andra för hon flyr för hon e så nere så det är sjukt vill hålla ut och kommer nog göra det men hur länge ska jag vänya och hur mycket kan jag ta att hon nu är med andra vist hon e ju de för att fly och trycka ner sig själv det vet jag men ändå.

• Anonym (anonym)

Har försökt med det i en vecka nu imon kommer hon hem men vi e inte tillsammans utan ska bara fira jul ihopp med barnen sen vet jag inte hur det blir efter jul efter som hon velar så och jag sårade henne så jävla mycket nu vill o hoppas att hon inser va hon håler på att göra förstöra familjen men sammtidigt så e hon så jävla nere så det finns inte. O då flyr hon jämt vill att det ska funka o tror att det kan bli bättre men det får inte ta för lång tid innan hon kommer tillbaka för då kan de va för sent för oss.försökte sätta ner forten nu när vi bråkade sist men det blev u bara mycket vare då så vet liksom inte va jag ska göra längre för hon ska börja kämpa igen för nu har hon jätt upp allt

• Anonym (anonym)

Hon vill ju inte lysna just nu att hjälpen finns här utan hon vill bara fly o velar som fan tror hon vägra inse att hon hsr borderline tror inte hon har acsepterat det heller

• Anonym (anonym)

Hon e ju inte ärlig inte ens mot mig längre allt verkar bara gå ut på att fly för henne

• Anonym (anonym)

E just de jag vet inte hon har ju varot med en annan så jag vet bara att det gör ont och att hon inte mår bra.

• Anonym (anonym)

Men jag vet ju inte ens va hon vill längre hon har varit med den andra några gånger nu och idag sa hon att hon kanske har känslor för han hallå dom har ju bara kännt varandra i en vecka.vet inte längre om hon vill va med han eller med mig.vet inte om det är för hon mår så jävla dåligt vet inget just nu

Svar på tråden Borderline