Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Borderline

Hon e ju ändå fullt medveten om vad hon gör alltså hon vet va hon gör och tänker igenom de innan det mesta iallafall.hon försöker ju lura mig nu också men hon vet inte att jag ser igenom henne.

• Anonym (anonym)

Försår att ni vill att jag ska hålla ut lite till men när hon ljuger om den killen hon varit med och ännu inte sakt till han att hon inte vill som hon säger till mig går det inte jsg kan inte bara sitta här o hoppas att hon inte träffar han nu när hon inte är här igen tyvär kan inte det hon har valt o visar hon inget nu dom här sisya dagarna kommer jag inte finnas kvar för henne. Måste tänka på mig själv för en gångs skull o inte på henne hela tiden och barnenmår inte heller bra av att honkmmer lite å och då. Då e de bättre att hon håller sig undan helt tills hon fattar va hon gjort mot mig och barnen o då är det försent för allt

• Anonym (anonym)

Har pratat med fom men dom kan inget göra efter dom hon inte säger dom det är o inte vill ha någon hjälp

• Anonym (anonym)

Det är just det jag inte gör mer. Hon kommer inte försöka ta sit liv igen inte nu för hon har dom andra som hon kan hitta på saker o manipulera för fullt. Jag har släppt henne allt hänger på henne nu om hon verkligen vill att detta ska funka söker hon hjälp annars få hon stå själv barnen frågar inte ens efter henne och nu när hon har varit hemma va det bara pappa hela tiden dom frågade inte ens va hon skulle sat. O det säger rätt mycket e hennes val va hon gör hon e vuxen vill hon bli bättre söker hon hjälp anars gör hon som hon gör nu.har alltid tyckt synd om henne efter allt hon varit med om men när hon gör samma sak mot sina barn och mot mig e det inget att hs tyvär

• Anonym (anonym)

Nu är det bara jag som behöver fatta att jag inte e hennes pappa och kan inte hjälpa henne längre hon e vuxen och måste ta konsekvenserna för vad hon gör.

• Anonym (anonym)

Har ofrat allt för henne innan nu ska jag själv kämpa för mig och barnen bara hon vill inte va en del av detta då slipper hon

• Anonym (anonym)

Men varför gör ni så har mot dom ni älsksr om ni är rädda att förlora ossvarför

• Anonym (anonym)

O värför visar hon inte att hon vill va med mig nu när hon e hemma

• Anonym (anonym)

Varför bönade hon och bad om att jag skulle ta tillbaka henne när hon inte slutar med det hon gjort o inte visar något utnytjar hon mig bara nu eller

• Anonym (anonym)

Nu har vi fått tid på tisdag hos hennes kontakt på psyk och läkare på onsdag. Men frågan e ju ska jag lämna henne eller se vart det leder för hon har ju änu inte sakt upp kontakten med han än.

Svar på tråden Borderline