Borderline
Tackar!
Jag var frisk - förlorade allt och är nu riktigt tillbaka i mitt gamla beteende, den här gången tar jag mig inte upp.
Det ÄR socialtjänsten som har gjort detta emot mig! Jag mådde toppen innan dom kom in i mitt liv (när allt var bra men på gamla synder).
Nu längtar jag bara efter döden!
Jag är ju numer fri från min borderline......... men så fort saker händer i mitt liv så faller jag tillbaka i gamla mönster. Tror jag måste lära mig att leva med det helt "enkelt".
Jag gjorde en ny utredning i måndags, 6 månader sedan förra utredningen. Där framkom att jag lider av sorg (min bästa vän/syster har nyss gått bort) och depression......... mild sa han men jag känner mig djupt deprimerad. Men som den borderline person jag är så gömmer jag mina känslor hårt, sätter på mig en mask och gör det jag ska......allt ser så bra ut på ytan!
Världens bästa film om borderline:
Alla som är anhöriga bör se denna film, jag känner igen mig i ALLT! Det är såklart en hemsk film...... men så sann... 
Håller tummarna för er =)
Han har liksom mått sämre och sämre ett tag, och har nu vad jag kallar ett skov (då livet för honom är olidligt, och han är självmordsbenägen). =(
Min son sa häromdan (13 år),
"mamma kommer du ihåg förr i tiden när du hade borderline och mådde sådär dåligt........ "
Jag förstår ju att han farit illa av att se mig må dåligt - trots att jag gjort allt i min makt för att mörka mitt mående för honom, och trott att jag lyckats ganska bra.
Han är lycklig idag, och det är såklart jag också.
Kämpa på alla olycksdrabbade borderlinare, det finns ett liv efter detta h-vete. Jag vet det nu!