Inlägg från: Nénharma |Visa alla inlägg
  • Nénharma

Vart köper ni era könsneutrala/färgglada kläder?

Som rubriken säger, vart hittar man dom? Gärna till något vettigt pris också. Älskar gult, grönt, orange, rött... Gärna ihop

Men när jag försöker hitta så hittar jag lite grann på lindex, men mycket på t.ex PoP, Småfolk, Villervalla osv men där är dom liiiiiite över budget. Finns det märken/butiker man kanske inte tänkt på?

Letar speciellt efter kycklinggula byxor (typ mjukisar eller velour)....

Tradera kollar jag också på men där hittar jag sällan (utom just PoP som kostar ganska mycket).

Tips mottages!

• Svar på tråden Vart köper ni era könsneutrala/färgglada kläder?
  • Nénharma

Tackar återigen för alla tips! Har börjat bygga garderoben nu, sakta men säkert Blandat nytt och begagnat!

• Nénharma
    Housemouse skrev 2013-05-04 04:40:38 följande:
    Vad mycket fint du hittat!
    Tack! Men ska fylla på med mer gult och grönt också. (Favortifärger är inte helt otippat, orange, gult och grönt )

Mycket har jag hittat på typ lindex och kappahl, svampbodyn är dyrast från Me and I. Sen har jag totalt snöat in mig på småfolk och kommer antagligen köpa den här bodyn också. Så fin!!

• Nénharma
    fluu skrev 2013-05-04 16:48:27 följande:
    TS,finfina kläder du hittat. Vi verkar ha lite lika smak för jag har fem av plaggen på bilden till min dotter.
    Åh vad roligt
    husetsfru skrev 2013-05-04 17:00:14 följande:
    Cubus har jeans i roliga färger och lekvänlig modell. Sönerna valde orange och knallblå.
    Fast du kanske är ute efter mindre storlekar? Grabbarna mina har 110
    Just nu är ju bebisen inte ens född, så då är det mest små storlekar, men tipsa gärna ändå! Någon annan kanske vill veta

• Nénharma

Kan tipsa om att Gekås har massor av fina färgglada byxor nu, och fina randiga bodys  

Var där igår och kom hem med massor av saker! Tyvärr ingenting i märket "bebis" Gillar det märket. 

Svar på tråden Vart köper ni era könsneutrala/färgglada kläder?