Inlägg från: Vadskajagheta |Visa alla inlägg
  • Vadskajagheta

Gå ned i vikt?

Hejsan, jag har nu i snart en vecka gått 40 min/dag & nu har jag gymmat i måndag och ska gymma imorgon och på lördag. Jag äter varken godis eller dricker läsk. Min min fråga är, kommer det räcka till att få resultat till juli månad eller är jag försen ute?:(? BTW, jag har en vän som "personlig tränare" så får personlig hjälp därifrån:).

• Svar på tråden Gå ned i vikt?
  • Vadskajagheta

Jag gjorde ett uppehåll på min träningen men började igen den 13 januari. Nu går jag efter 1500 kcal / dag, jag går 30-45 minuter/ dag sen lägger jag på 200 kcal. De enda jag äter är nötfärs, potatis, fullkornspasta, kött och grönsaker/wokgrönsaker och påsesåser men inte sånt gjort av grädde.

• Vadskajagheta
    MonaSundin skrev 2014-05-18 20:59:36 följande:
    Hur fet är du? Det är en ganska avgörande faktor för vad som hjälper.

Är dålig på att förklara, men jag är 163 cm lång och väger 63-65 (olika). Sen är jag 88 cm bred på min bredaste plats på midjan.
  • Vadskajagheta

Jag gymmar tyvärr inte längre men ska försöka ta tummen ur röven och börja igen, måste inte bli resultat till sommaren. Men någon gång gärna!Jag känner ingen i stan Ljungby som jag kan gymma med.

• Vadskajagheta
    MonaSundin skrev 2014-05-18 21:08:32 följande:
    Det var ju inte illa.

Du behöver nog bara fortsätta som du gör.
    Meen jag behöver hjälp att träna och ingen bor som sagt här i Ljungby som kan hjälpa. Min pojkvän tramsar bara och tycker inte jag behöver så han hjälper mig inte.
Svar på tråden Gå ned i vikt?