Anonym (Undrande.) skrev 2013-04-05 07:16:31 följande:
Tack ska du ha, jo men jag har en del erfarenheter, båda goda och mindre goda.
Jag har gått en av livets hårdaste skolor och därmed fått lära mig att visar man inte respekt, tillit och förtroende för någon så kommer man stå där ensam en dag.
Jag pratade med älsklingen igår och fick väl inte mycket gensvar, mer än att han kunde "väl" plocka bort appen om nu den störde så förbannat....
Vi pratade fram och tillbaka och jag blev inte riktigt klok, eller fick inget bra svar ska jag säga på vilken gång i ordningen det var....
men tydligen är det inte första gången, jo att han ringde var det tydligen, men har skickat sms och mms till andra med, bilderna totalvägrade han dock att ens radera.
Ja, vad ska jag göra??
Hans telefon... jag är inte hans mamma.
Men en sak fick han nog in, han låg i soffan i 3 timmar och bara stirrade i taket, sen ber han mig lägga mig hos honom, vilket jag gör (konstigt va, så sårad och ändå kryper jag upp och lägger mig i famnen), tittar mig djupt i ögonen och säger, "Det är dig jag älskar, jag vill inte träffa de där tjejerna, det är bara en dum sak som fortsatt"..
Hur vida jag ska tro på det eller ej, ja det får tiden utvisa.
Viktigaste av allt är ändå att han vet att jag vet... Och att vi trots detta kunde somna i varandras armar igår.....
Jag vet inte om jag är för naiv som tror på detta...
Men det kände så jävla bra att ligga där med honom i soffan och titta på tv, även om jag inte hade ro att göra annat än att tänka så kan det kvitta, menar han vad han sa, vilket min magkänsla säger att han gör, ja då vore det faktiskt fan själv om vi inte klarar detta...
Det är ju trots allt denna karljävel som jag älskar...
Ja det är bara en dum sak som fortsatt.. För han har upptäckt kicken. Spänningen kicken och endorfinet som ger en större kick på ett annat sätt än brandsläckning och som ger välmående, vilket kickarna på jobbet inte gör..
Iom att han vet att du vet och godtog det så tror jag faktiskt att du på ett kärleksfullt klokt sätt tog udden av det ! :D
Så hade det vart för mig troligen, spänningen hade uteblivit.. Hur kul är det att mms hångla på dass då min man ändå vet vad jag gör..?
Och jag tror inte ( igen om jag utgår från mig) att han är kär i de tänder på de osv. Han tänder och triggar på grejjen, spänningen och sin egen känsla inte på de.
Du vet själva händelsen. Det är alltså inte alls något personligt
Ett exempel..:
En gammal, ca 15 år gammal, hittade mig och mailade. Jag verkligen tycker så illa om honom.. Usch. Men ändå-Jag mailar tillbaka och skriver det han vill höra ( kan inte skriva så mycket detaljer)Vi byter nummer börjar ringa.. Puss kärlek kåt blabla.. mms sms. Från badrum säng och så. Skickar kuk/fitt bilder osv. Jag ligger i badet mm mm.
Det var några år sen men jag minns det tydligt faktiskt, säkert för jag fick en aha flashback av din sambo..:)
Jag var så jävla på gång ! Sen träffade jag honom och han var precis lika kass i sängen som jag mindes, fyfan SÅ ovärt det !
Men jag fortsatte ändå.. Sen lät jag honom som alla andra rinna ut i sanden.
Hela grejjen med mms sms osv med honom handlade överhuvudtaget inte om honom. Utan det var enbart grejen. Det vet jag eftersom jag känner honom och jag vet ju att jag inte ens tycker om honom det minsta.
Så, jag tycker inte du ska göra något faktiskt. MEN jag tycker han av respekt för dig borde radera bilder..! Det är det minsta han kan göra. Jag hade raderat men det hade tagit emot ENORMT kan jag säga.. Varför det hade och har tagit emot att radera det vet jag inte.. Det bara hade och har det..