Brio Happy - världens sämsta barnvagn?
Nä nu orkar jag inte med mer korsförhör, jag återkommer när jag reklamerat för lite feedback
Nä nu orkar jag inte med mer korsförhör, jag återkommer när jag reklamerat för lite feedback
Kanske dags med en facebook-grupp?
Brukar sätta fjutt på saker och ting...facebook når så många och dålig reklam är inget vidare...särskilt till nyblivna föräldrar...
Lite uppdateringar Har nu fått hela framhjulspaketet utbytt då det var produktionsfel på dessa. Har ni en happy kolla så inte ni tappat markhöjd fram!!!! Dessutom bytte de hela sufletten som bågen för solskyddet gått sönder i! Så ni som sa att det inte går....ni hade fel! Man ska stå på sig och inte acceptera vilken skitprodukt som helst!
Annox, antingen har du en annan vagn eller en gigantisk 6,5mån bebis för min 13mån bebis använder bara halva sittytan när hon sitter ned vilket gör att hon måste halvligga ned för att kunna använda ryggstödet. Vi nu satt en extra kudde bakom hennes rygg för att det ska funka hjälpligt...
Annox, om du sätter barnet med ryggen mot ryggstödet och har fällt benstödet, kan han då sitta med böjda ben? Måste fråga, har du någon insats i vagnen som vi kanske saknar? För vår tjej som är helt normallång/vikt ca 83cm kan inte sitta bakåtlutad i vagnen. Då måste hom ha en kudde bakom ryggen annars halvligger hon ned och det är inte i någon bekväm vinkel då vagnen ju har en vinklad övergång mellan sittdel och ryggdel. Om jag fäller upp benstödet i horisontellt läge så sitter hon ju bättre men det är ju inte så bekvämt.
Lite uppdateringar, åter blev det fel på vagnen. Denna gång var det en svets i en av delarna till bromsen som var så dåligt gjord att en av pinnarna som greppar i hjulet helt sonika lossnade. Nu när jag pratade med återförsäljaren ett år efter inköp så vägrade de först att reklamera. Men när jag stog på mig om att detta var säkerhetskritikt och att det verkligen var produktionsfel(reklamationsrätt tre år om jag inte missminner mig) så gick de med på att åtgärda detta. Tur att det finns en tapp på varje hjul, annars hade det kunnat gå riktigt illa när jag såg felet. Stod i en backe och vagnen fortsatte rulla på ena sidan. Så en stor varning för brio happy!!
Hannis, jag gissar att du jobbar för brio.....