Inlägg från: sofiapalesjo92 |Visa alla inlägg
  • sofiapalesjo92

Första barnet, November-13

Jag och min sambo väntar nu våran första. Man hoppas ju att h*n vill stanna.November Kalender

1.

2.

3.

4.

5.

6. LH 28år - Visby/Eskilstuna

7.

8.

9.

10. princesspeach 25år - Gävle

Mades 29år ödeshög

11.sofiapalesjo92 20år Eskilstuna

12.

13.

14. Västeråsaren 31 år- västerås

15.

16.

17.

18.

19. jenny182, 24 år - från Åland

20.

21.

22. Magnoliaa 26 år - Lund,

misstänkt 23år - Norrköping

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29. Annvy 31 år - Sundsvall

30.

• sofiapalesjo92

Vi har brättat för några av dom närmaste. Nu är det även så att min storebror i Norge dog för ca 1 vecka sen. Jag har inte sakt nått till den sidan av min familj än då han var min halv bror på min pappas sida. Dom bor i Norge och jag har inte haft så väldigt bra kontakt med dom. Begravningen blir nästa vecka i Norge .vad tycker ni, ska jag berätta för dom när jag är där eller hur ska jag göra?? Kommer då vara i vecka 11.

• sofiapalesjo92

Jag ska på mitt andra bm besök på fredag , får se vad vi ska göra då . Blir nog att böka in ul då jag måste vänta till v.18-19 . Är i v.13 nu men vill så gärna se min lilla bebbe.

• sofiapalesjo92

Jag har också planer på att åka till gekås i slutet av sommaren :) jag är i v.12+2 och nyheten har redan börjat sprida sig. Jag behöver inte säga så mycket.

• sofiapalesjo92

Jag är i v13+1, och kräks . Tror att det oftast beror på att jag har ont i huvet , typ migrän. Hoppas det inte sitter i hela graviditeten. annars går det bra. Magen växter sakta men säkert.

• sofiapalesjo92

Den 20 juni ska jag på rutinultraljud , längtar väldigt men är även väldigt nervös. Hoppas allt är bra där inne. Kräks ju lite då och då annars mår jag bra.

• sofiapalesjo92

Jag är i v.17+3 , om nästan 2 veckor ska vi RUL sambon vill inte veta kön, så vi ska inte kolla vad det är. Är väldigt nyfiken men får vänta tills h*n kommer ut. Ibland känner jag mig väldigt gravid då jag kräks vissa dagar, och på kvällarna har jag väldigt ont i ryggen när jag ligger i sängen.

Svar på tråden Första barnet, November-13