Inlägg från: Stampe93 |Visa alla inlägg
  • Stampe93

Första barnet, November-13

Hoppar in här jag med då! Kul med andra som är i princip lika långt gångna sommen själv o som väntar sitt första barn. Går in i vecka 7+0 idag(tisdag) O väntar mitt första som är beräknat den 25 november, inget som var planerat utan de bara blev så, måste missat nå P-piller. Men vi ska iallafall behålla det om allt ser bra ut osv. Dock är ja smått orolig då ja lite då o då har små blödningar, typ att det kommer några droppar blid då o då, nån dag inget alla men vissa dagar kan de komma lite o sen går de några timmar o så kommer de några droppar osv. Haft lite mensliknande värk eller molande värk kanske de heter? Men vad jag läst ska detta vara rätt normalt då livmodern växer lite o blödningarna pga svullna slemhinnor i underlivet. Någon annan som känner igen sig eller nå ? Med vänlig hälsning, jessica, 19år - Målilla P.s grattis till alla andra gravida!

• Stampe93

Princesspeach: okej ja jag hoppas på de bästa! Jo jag har för mig de är det som är växtvärk. --------- Onelife: okej, ja dessa har pågått bara några dagar men nu verkar de som att de avtar lite för har inte kommit varken blid eller flytning så jag håller tummarna nu!

• Stampe93

misstänkt: okej, well mina blödningar försvann efter ett par dagar(kom bara ett par droppar lite då å då) men  nu är allt bra o jag o sambon tror allt är bra o tänker positivt så får vi helt enkelt hoppas på de bästa att allt faktiskt är bra den 15 maj då de blir ett första ultraljud(v. 12+1 då)  =)

• Stampe93

Lägger till mig själv också! :)

1.
    2.
    3.
    4.
    5. 
    6. LH 28år, Visby/Eskilstuna
    7
    8. Niianne 33år, Västra götaland + Princesspeach 25år, Gävle
    9.
    10. Mades 29år, Ödeshög
    11.sofiapalesjo92 20år, Eskilstuna 
    12.
    13.
    14. 
    15.
    16. ReggieW 27 år, Västerås
    17.
    18.
    19. jenny182, 24 år, Åland, Västeråsaren 31 år, Västerås  
    20.
    21.
    22. Magnoliaa 26 år, Lund + misstänkt 23år, Norrköping
    23. Sommarhallon, 32år, Göteborg
    24.
    25. Stampe93 19 år, Utanför Hultsfred
    26. OneLife 27 år, Malmö
    27.
    28.
    29. Annvy 31 år, Sundsvall 30.

• Stampe93

Raderar mig själv från listan.. var på ultraljud i onsdags och fick reda på att ja fått missfall :(
    skulle varit i vecka 12+1 men visa sig att graviditeten stannade troligen upp vid vecka 6-7 för fostersäcken var tom samt bara runt 2 cm stor.  ;(

Svar på tråden Första barnet, November-13