princesspeach skrev 2013-04-14 15:07:47 följande:
Fjonkis: Samma här, hade missfall två dagar efter beräknad mensdag, så hade jag bara aldrig vart inne i en fertilitetsutredning där vi vetat exakt när vi skulle ta stickan utan väntat två dagar till så hade vi sluppit all sorg..
Åh va skönt med den magkänslan! :)
Trevligt att byta miljö lite också, håller tummarna att tabletterna fortsätter fungera för dig :)
Jag mår helt okej, tror jag.. Trött som attan och vill sova mest hela tiden men annars är det inga problem.. Bröstsmärtan har börjat avta.. Men jag vågar inte ens tänka på att det kan vara ett dåligt tecken.. ;)
Jag hade mitt missfall samma dag jag skulle haft mens. Det var vårat första försök och jag var så galet nyfiken så jag testade mig ett par dagar innan.
Missfallet var nästan väntat för jag testade mig varje dag och strecket blev bara svagare och svagare.
Jag tänker som så att om det nu skulle bli tvunget att bli missfall så är det lika bra att det blev så tidigt som det blev. Skulle det hända senare skulle jag bli förkrossad.
Månaden efter ville jag att kroppen skulle återhämta sig och jag ville ha en mens mellan försöken.
Sen i Mars så körde vi igen och det tog sig på direkten då också. Jag är så glad och tacksam över hur otroligt snabbt det har gått. Det hade jag aldrig trott.
Jag är också supertrött hela tiden och mina bröst ömmar knappt någonting längre heller.
Jag vet inte om det ska bli kul att byta miljö faktiskt. Nästan lite ångest över det.
Det är ingen sol och slappar semester. Vi ska mest gå och shoppa, jag kommer vara helt död redan vid lunch.
Vette tusan hur man ska kunna gå ut och äta då jag fortfarande kan må väldigt illa när jag ser och känner lukten utav mat. Men men, det blir nog en kul resa i vilket fall.