Inlägg från: kråkflickan |Visa alla inlägg
  • kråkflickan

Första barnet, November-13

Hoppar också in här, va på rul igår allt såg så bra ut o det såg ut som en flicka :) hade bf den 24 nov men blev flyttad till den 26 nov. Första barnet detta är ju jätte spännande :D

• kråkflickan

Anii: tackar :). Jag har mått bra hela tiden, enda är att jag är trött, Ul va helt fantastiskt! Såg den lilla i v11 o va den växer bara under 8veckor. Farsinerad av allt dom kunde se, ingen gomspallt, vatten i magsäcken, nagelsträngen mm. Ska tillbaka den 8 aug o kolla att hon får all den näring som hon behöver :). När är ni andra beräknade? Kännt några sparkar än? Jag tror jag kanske kännt nåot buffel men inte hundra säker...

• kråkflickan

va roligt att höra :) igår kännde jag av två bubblor som sprack så tror det va barnet :) längtar till man kan känna med handen så sambon kan va med på detta också :) är det någon mer som har problem med att sova? vaknar jätte tidigt på morgonen även fasr jag går o lägger mig vid halv tolv.. :/ såg att ni kollat barnvagn, emmaljunga kombi blir det här med :)

• kråkflickan

Va igår hos bm o fick lyssna på hjärtslagen va häftigt det va :D. 150 per min o den lille sparka som attans mot den så bm skratta o sa " haha det här va en livlig en, denna kommer ni få springa efter." Smma som ultraljuds bm sa också när vi gjorde vul. Kanske skulle börja träna löpning ;). Har även börjat läcka från ena bröstet.. En grummlig vätska..? Någon mer?

Svar på tråden Första barnet, November-13