jenny182 skrev 2013-06-22 22:58:20 följande:
Välkommen Anii, kul! :) Känner du av han ännu då? :)
Ja vagn ja, vilket dilemma! Måste nog nästan bli begagnat, jättemånga ju som har i superfint skick begagnade och mycket billigare, shit vad dyrt det är med ny alltså!
Men har ingen aning om vad vi vill ha för sort :/ Vill ju verkligen inte köpa "fel" sen som är stor och tung och klumpig, håhå! Tur att det är några månader kvar att vela! :)
Tack! :) Jo då har känt av han lite, men mest som en fladdrande känsla. Längtar som tusan när man känner riktiga sparkar, hoppas det kommer snart!
Ja visst är det en djungel och dyrt är det! Men det underlättar att bestämma sig för märke och sen gräva ner sig i alla modeller. Det krav jag har haft är att ha en robust vagn som klarar snö och kyla då jag bor i Ludvika (Dalarna) och vi kan ha riktigt rejäla vintrar så en vagn med svängbara hjul känns inte aktuell för min del för då kör jag nog bara fast i snön :P
Va på Babyproffset idag och fick lite info om nya Emmaljunga kollektion och fastnade för nya modellen London! Ska bli spännande att se hur den ser ut i verkligheten för det lutar åt att det blir en sådan! Sen passade vi på att köpa ett babyskydd som de hade kanonpris på, ord. 3598:- och vi fick betala 1999:- det var vi nöjda med! :)