Inlägg från: Simjoh80 |Visa alla inlägg
  • Simjoh80

Första barnet, November-13

Hej, ny i gruppen. Vi väntar vårt första barn den 3 november. En liten kille
    bara 89  dagar kvar, längtar så!

Bor i Tyresö med min sambo.

• Simjoh80
    Lundstrom89 skrev 2013-07-26 14:58:57 följande:
    Lägger till mig i listan, eller försöker iallafall

BF 4 november Tyresö och vi väntar en liten kille  
  • Simjoh80
    princesspeach skrev 2013-08-08 20:30:52 följande:
    Nu närmar sig verkligen allt med stormsteg! 
    Jag går hem den 14 oktober jenny182, så då ligger vi hyffsat lika ;)

Inga tunga lyft men ett stillasittande arbete och tyvärr tar det en hel del på mina fogar, men nu när jag har semester är det desto skönare. :)

Har ni kommit igång med inhandlingen och prepareringen inför nedkomsten? Jag känner mig jättelångsam som knappt inhandlat något. En barnvagn och bilbarnstol kommer den 20 augusti, sedan har vi köpt en spjälsäng.. men det stannar ungefär vid det :P  
    Vi har kommit ganska långt i vår shopping. Det enda viktiga som återstår är skötväska och det verkar va svårare att hitta en lagom stor väska med bra funktionen än vad det var att hitta en barnvagn.... skumt!! har letat massa men inte hittat någon bra väska! 

Möbler och så till vår nya familjemedlem är shoppade, men inte monterade än. Det väntar vi med till september/oktober annars blir nog väntan ännu längre....

bara 85 dagar kvar  
  • Simjoh80
    jenny182 skrev 2013-09-22 16:51:43 följande:
    Novembermammorna 2013, nu går det att hitta den :)
    Jag hittar den tyvärr inte heller. Men du får gärna lägga till mig? Heter Simone Lantz

• Simjoh80

här går det segt. BF va i måndags så nu går jag verkligen och väntar, väntar och väntar lite till…. suck, varför kan inte den lille bara komma NU!!

Mår bra i övrigt, så jag ska kanske inte klaga ändå…..

Svar på tråden Första barnet, November-13